چرا باید همین الان کد *800# را بزنید و سرویسهای ارزش افزوده را از خط موبایل خود پاک کنید؟

ارزش افزوده

با تعریف ساده ، ممکن است همین الان شما روزانه در حال پرداخت پول به اپراتورهای موبایل هستید و اصلا خبر ندارید!  برای اطمینان قبل از خواندن ادامه این متن کد *800# رو شماره گیری کنید .

حال اگر لیستی دیدید که به ازای هر کدام ۵۰۰ تومان روزانه از حساب شما برداشت میشود اصلا تعجب نکنید. بله شما قربانی سرویس های زالو ارزش افزوده شده اید. حال کافی است از این سرویس ها خارج شوید و با تماس با اپراتور مطمئن شوید که همه این سرویس ها برای شما لغو شده اند.

سرویس های ارزش افزوده چیست؟
سرویسهای VAS value added services یا خدمات ارزش افزوده که قرار بود زمانی به عنوان راهی برای تسهیل در پرداخت درون شبکه ای اپرا تورهای موبایل استفاده شوند ، امروز به روشی عجیب برای کسب درآمد امپراتورها از مردم تبدیل شده اند ، این سرویس ها که معمولاً فاقد ارزش محتوایی هستند با طعم اینترنت و شارژ رایگان در اینترنت و اینستاگرام با قدرت تبلیغ میشوند و قربانی پس از وارد کردن شماره موبایل خود با هدف گرفتن اینترنت رایگان، بایستی روزانه هزینه ای بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ تومان به ازای هر سرویس به اپراتور پرداخت کند! و معمولا هم فراموش میکند که از سرویس هایی که مایل نیست خارج شود. این شرکت ها به مانند زالو هزاران نفر را آلوده کرده و در حال مکیدن قبوض موبایل این افراد هستند.

چرا من عضو سرویس هایی ارزش افزوده شده ام؟

با توجه به گستردگی بستر تبلیغاتی از پیام رسان ها تا شبکه های اجتماعی و صداوسیما  و قدرت نفوذ اپراتورها ، ممکن است دلایل مختلفی باعث عضو شدن شما در این سرویس ها شده باشند که رایجترین این دلایل اعتماد به تبلیغات اینترنتی با عناوین شارژ و اینترنت رایگان است.

من چه کمکی میتوانم بکنم؟
شما با انتشار این مطلب و بررسی موبایل دوستان و آشنایان خود و تشویق آنها به وارد کردن کد دستوری *800# میتوانید جلوی ضرر بیشتر این عزیزان را بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا باید همین الان کد *800# را بزنید و سرویسهای ارزش افزوده را از خط موبایل خود پاک کنید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *