آیپد پرو 12.9 اینچی 2018 جک 3.5 میلی متری هدفون نخواهد داشت

آیپد پرو 12.9 اینچی

آیپد پرو 12.9 اینچی | این روزها تمامی خبرها حول کمپانی اپل و محصولات جدیدش که قرار است در 21 شهریورماه رونمایی گردند می چرخد. در این میان کمپانی اپل سعی دارد تا بیشترین توجهات را به خود جلب نماید. تمامی طرفداران این کمپانی در تلاش هستند تا در میان خبرها به اطلاعاتی در خصوص محصولات 2018 اپل دسترسی پیدا کنند ولی گویا اپل قصد ندارد هیچگونه اطلاعات موثقی از محصولات جدید خود تا زمان رونمایی در اختیار افراد قرار بدهد.

آیپد پرو 12.9 اینچی

تمامی حدس ها حاکی از آن هستند که کوپرتینویی‌ ها تصمیم دارند در طی این رویداد علاوه بر گوشی های آیفون از مدل‌ های جدید آیپد خود نیز رونمایی کنند؛ یکی از این آیپدها، احتمالا مدل 2018 آیپد پرو  12.9 اینچی خواهد بود که همین اواخر رندرها و ویدیوی جدیدی از آن انتشار یافته است؛ لازم به ذکر است که تصاویر روبرو، بر پایه‌ ی طراحی CAD کارخانه‌ ای در فضای مجازی انتشار یافته اند. در این رندرهای جدید، تبلتی با حاشیه‌ ی متقارن در اطراف صفحه نمایش، مشاهده می گردد؛ به علاوه شاهد حضور گوشه‌ های گرد برای صفحه نمایش آن ها هستیم.

آیپد پرو 12.9 اینچی

نکته‌ ی جذاب دیگر، نبود دکمه‌ ی فیزیکی هوم می باشد؛ مسئله ای که می‌ تواند به‌ این معناست که آیپد پرو 12.9 اینچی جدید کمپانی اپل قرار است همانند آیفون 10، به Face ID تجهیز گردد. از جایی که در کناره های صفحه نمایش آیپد پرو 12.9 اینچی جدید شاهد حاشیه هایی هستیم، جایی به منظور قرار دادن بریدگی صفحه نمایش باقی نمی‌ ماند؛ البته به منظور راحت‌ نگاه داشتن تبلت، داشتن حاشیه ی اطراف صفحه نمایش مسئله ای منطقی می باشد. در ضمن به‌ لطف حاشیه‌ های بغل صفحه نمایش، فضای کافی برای قرار دادن سنسورهای مربوط به Face ID وجود دارد و دیگر احتیاجی به بریدگی بالای صفحه نمایش نیست.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کلاه برداری از آیفون به اسم اپل به کام کلاهبرداران چینی! تحویل آب میوه سیب به جای آیفون!

نظرات در مورد : آیپد پرو 12.9 اینچی 2018 جک 3.5 میلی متری هدفون نخواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *