اپل قصد دارد با آیپد 2018 خود در سیستم آموزشی تغییراتی ایجاد کند

آیپد

شرکت اپل در رویداد جدیدی از آیپد 2018 خود حرف زد و برخلاف همیشه که اصلا چیزی از اطلاعات فنی محصولات خود بیان نمی کند , گفت که این دستگاه شبیه آیفون 7 می باشد. این بار شرکت اپل با مد نظر گرفتن محیط آموزشی و ایجاد شرایطی برای تدریس بهتر نظر مدرسین و دانشجویان را به این آیپد 2018 جلب کرده است.

این آیپد که یک محصول رقابتی معرفی شده است و در دو نسخه‌ های ۳۲ و ۱۲۸ گیگا بایتی عرضه شده است , دارای یک پردازنده‌ی قوی به نام A10 فیوژن با فرکانس کاری ۲.۲ گیگا هرتز می باشد. اندازه صفحه نمایش آن 9.7 اینچ است و توانایی اجرای حالت Split Screen و Slide Over در آی او اس 11 را دارد. رم در نظر گرفته برای این آیپد 2 گیگا بایت است. بنچمارک گیک بنچ , حافظه رم این تبلت را ۴ اعلام کرده و در آزمایش های انجام شده در دستگاه های تک‌ هسته‌ ای نمره بالای ۳۲۵۴ را از آن خود کرد. لازم به ذکر است این امتیاز کمی از آیفون 7 کم تر می باشد. اما مدل چند هسته ای آیپد 2018 با امتیاز ۵۸۵۷ بسیار درخشید و ثابت کرد که حتی از آیفون 7 نیز قوی تر بوده و از سرعت بیشتری برخوردار است.

آیپد

همان طور که گفتیم اندازه صفحه نمایش آیپد 2018 , 9.7 اینچ اعلام شده و دارای LCD با رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۵۳۶ پیکسل می باشد. دوربین سلفی آن 1.2 مگا پیسکل بوده و به ویژگی FaceTime HD مجهز می باشد , دوربین اصلی آن نیز 8 مگا پیکسل بوده و دیافراگم آن f/2.4 ثبت شده است. یک نکته منفی درباره این آیپد این است که از قابلیت بسیار مفیدسیستم تنظیم طیف رنگی True Tone و ProMotion که در مدل قبلی به کار رفته بود , محروم می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل قصد دارد با آیپد 2018 خود در سیستم آموزشی تغییراتی ایجاد کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *