انتشار بروزرسانی iOS 11.3 برای آیفون و آیپدهای اپل

iOS 11.3

مدتی بود که شرکت اپل درگیر بررسی و آزمایش iOS 11.3 بود , این شرکت پس از انجام تست ها و آزمون های فراوان , در نهایت اطلاعاتی از نسخه پایانی و تأیید شده این سیستم عامل در اختیار کاربران خود قرار داد. اولین چیزی که درباره این نسخه باید گفت این است که iOS 11.3 برای آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ مناسب است که در کنار برطرف کردن مشکلات قبلی برخی ویژگی های جدید و امکانات جالب نیز به آن ها اضافه شده است.

یکی از جالب ترین قابلیت های اضافه شده پلتفرم ARKit است، با افزوده شدن ویژگی غیر فعال کردن حالت حفظ باتری می توان دستگاه هایی را که باتری ها خراب شده یا دچار ایرادی هستند راحت تر از قبل کنترل کرد هر چند این امر بر عملکرد سیستم عامل تاثیر گذاشته و سرعت آن را به طور قابل توجهی کاهش می دهد , اما در مقایسه با شرایط قبل بسیار بهتر شده است. در این میان آیفون 10 نیز فراموش نشده و چند انیموجی تازه برای آن در نظر گرفته شده است.

iOS 11.3

اما باید بگوییم بزرگ ترین و مهم ترین ویژگی که شرکت اپل در این نسخه ایجاد کرده است ویژگی مدیریت باتری است , این قابلیت برای کاربران آیفون های ۶ و ۶ پلاس , ۷ و ۷ پلاس و همچنین آیفون SE بسیار مفید است چرا که با وجود این قابلیت , گزینه ای تحت عنوان خاموش کردن حفظ باتری در اختیار آن ها قرار می گیرد و باعث افزایش قدرت پردازنده دستگاه شده و امکان استفاده از حداکثر قدرت را ایجاد می کند.

در مدل آیفون 6 و مدل های بالا تر صفحه ای تحت عنوان سلامت باتری وجود دارد که کاربران را از اشکالات و عیوب باتری های خود آگاه می سازند. اپل در آی او اس 11.3 , کاربران تجاری را نیز فراموش نکرده و با افزودن گزینه ای به نام Business Chat به برنامه آی مسیج امکان ارتباط آسان تری را برای ارتباط های تجاری با مشتریان فراهم کرده است.

iOS 11.3

یکی دیگر از قابلیت هایی که این به روز رسانی در اختیار کاربران آیفون قرار می دهد , مربوط می شود به بخش Health Record که در اپلیکیشن Health جای دارد , با این آپدیت امکان دسترسی سریع تر به اطلاعات و  سوابق پزشکی کاربران وجود دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار بروزرسانی iOS 11.3 برای آیفون و آیپدهای اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *