آیا XS و XS Plus نام پرچمداران 2018 اپل خواهد بود؟

پرچمداران 2018 اپل

پرچمداران 2018 اپل | همانطور که در خبر قبلی خدمت شما اعلام کردیم، کمپانی اپل قصد دارد در تاریخ 21 شهریور از سری جدید گوشی های خود رونمایی به عمل آورد و دعوتنامه ی رسمی این رویداد را برای اصحاب رسانه ارسال نمود. در این بین موضوعی که میان کاربران مطرح می باشد این است که نام پرچمداران این کمپانی که قرار است 21 شهریور رونمایی شوند چیست؟!

پرچمداران 2018 اپل

در پاسخ به این سوال باید بگوییم گوشی هایی که گفته می شود آیفون XS و آیفون XS Plus نام دارند و خبرگزاری 9to5Mac نیز به جزییات بیشتر و تصاویری مربوط به این دو گوشی هوشمند دسترسی پیدا کرده اند. در ابتدا به سراغ تصاویر انتشار یافته خواهیم رفت. گویا این رندرها در سایت رسمی کمپانی اپل انتشار یافته اند و احتمالا شاهد به نمایش در آمدن آن ها در طی مراسم نیز خواهیم بود. به دلیل نورپردازی مصنوعی تصاویر، عناصر طراحی آنگونه که باید و شاید معلوم نیستند ولی می توان با قطعیت پاسخ داد که آیفون های جدید، به عنوان یک نمونه ی جدید از آیفون 10 این طراحی بدون حاشیه را ادامه خواهند داد.

پرچمداران 2018 اپل

قاب فلزی قابل مشاهده در تصویر نیز نشان می دهد که کمپانی اپل به منظور رونمایی از رنگ طلایی جدید آماده می شود؛ رنگی جدید که به آنچه مدت ها قبل در لیست رگولاتوری FCC افشا شده بود، شباهت زیادی دارد. از لحاظ سایر جزییات، هنوز اطلاعات رسمی زیادی در دسترس نمی باشد ولی وب سایت خبری 9to5Mac با قطعیت می گوید که نام آیفون های پرچمدار 2018، آیفون XS و XS Plus خواهد بود. در ضمن بار دیگر به ابعاد 5.8 اینچی و 6.5 اینچی این دو گوشی هوشمند اشاره شده که با شایعات پیشین همخوانی دارند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در صورت تولید تراشه در ایالات متحده گوشی ها گران می شوند

نظرات در مورد : آیا XS و XS Plus نام پرچمداران 2018 اپل خواهد بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *