گزارش اپل : میزان سفارش آیفون XS و XR با کاهش روبرو شد

آیفون XS و XR

کمپانی اپل در شهریورماه سال جاری میلادی از دو پرچمدار جدید خود به همراه یک آیفون میان رده رونمایی به عمل آورد. در زمان معرفی آیفون های XS و XS مکس اپل انتظار داشت تا فروش بیشتری نسبت به آیفون 10 که سال 2017 رونمایی کرد، داشته باشند ولی گویا حتی آیفون XR نیز نتوانست فروش بالایی را ثبت نماید.

آیفون XS و XR

بر اساس گزارشی که از سوی تامین کنندگان قطعات اپل منتشر شده گویا پیش‌بینی‌ های میزان فروش آیفون های این کمپانی درست از آب درنیامده و با کاهش روبرو شده است. جدیدترین مدل ای آیفون‌ های معرفی شده، انگونه که انتظار داشتیم، فروش بالایی را ثبت نکرده اند. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سایت های خبری خارجی، کمپانی اپل برای هر دو پرچمدار آیفون XS و آیفون XR کاهش فروش را تجربه نموده است. کاهش‌ های میزان تقاضا در بازار گوشی های تلفن همراه مخصوصا در بازار کشور چین، پیش‌ بینی مقدار تقاضا برای پرچمداران کمپانی اپل را سخت تر نموده است. اساسا تغییرات بسیار در سیستم های تولید آیفون های اپل برای توزیع‌ کنندگان قطعا خوب نمی باشد.

آیفون XS و XR

البته لازم به ذکر است که این کاهش میزان تقاضا به احتمال مسائل بزرگی را برای کمپانی اپل ایجاد نخواهد کرد. زیرا کوپرتینویی ها فروش بسیار بالایی را برای نسخه های قبلی آیفون خود تجربه نموده اند. بر اساس بسیاری از پیش‌ بینی‌ های ارائه شده، میانگین فروش دستگاه های اپل در سه‌ ماهه‌ ی جاری را با افزایش روبرو خواهد نمود. در نتیجه،‌ با فرض این موضوع که کاهش حجم فروش پرچمداران این کمپانی،‌ سبب نمی گردد که میزان درآمد ثابت اپل کاهش یابد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزارش اپل : میزان سفارش آیفون XS و XR با کاهش روبرو شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *