آیا تاکنون به فوائد پوست موز فکر کرده اید؟!

پوست موز

پوست موز : موز میوه ای خوشمزه و محبوب است گه دارای مزایا و فوائد زیادی می باشد. اما جالب است که بدانیم پوست این میوه نیز دارای مزایای فراوانی برای سلامتی است.

1) سفید کننده دندان ها

قبل از خوردن موز پوست آن را خوب بشورید , سپس پوست را از میوه جدا کرده و به دندان ها بمالید , پس از حدود دو هفته دندان هایتان به شدت سفید خواهد شد.

2) رفع چین و چروک پوست و جوش صورت

اگر هر روز پوست موز را به صورت خود بمالید و اجازه دهید 30 دقیقه روی پوستان بماند چین و چروک ها و جوش های روی پوستان به طرز معجزه آسایی از بین خواهند رفت.

3) درمان زگیل های پوستی

برای از بین بردن زگیل های پوستی نیازی به لیزر ندارید , می توانید پوست موز را روی زگیل و پوست اطراف آن بمالید پس از مدتی زگیل از بین می رود. این کار از ایجاد بثورات و ضایعات پوستی در آینده نیز جلوگیری می کند.

4) درمان پسوریازیس

افرادی که دچار پسوریازیس هستند می توانند پوست موز را روی محل مورد نظر بمالند. پوست موز به دلیل خواص مرطوب کنندگی بالا باعث کاهش خارش و التهاب شده و بهبود حساسیت و بیماری را سرعت می بخشد. در هنگام استفاده از پوست موز توجه داشته باشید نباید پوست جدا شده از میوه را برای مدتی طولانی نگه داریو و بهتر از بالافاصله پس از پوست کندن مورد مصرف قرار گیرد.

از نگه داری پوست موز کنده شده در یخچال به شدت خودداری کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی اسپم بودن سایت و روش پایین آوردن اسپم اسکور

نظرات در مورد : آیا تاکنون به فوائد پوست موز فکر کرده اید؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *