آپدیت گوگل کروم قابلیت حذف سریع به اندروید می آورد

آپدیت گوگل کروم قابلیت حذف سریع به اندروید می آورد

به نظر می رسد یک ویژگی جدید حریم خصوصی می تواند راه خود را به Google Chrome در اندروید باز کند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا 15 دقیقه گذشته تاریخچه خود را به سرعت با لمس یک دکمه حذف کنند. در حالی که تایید نشده است، پرچمی در Chromium Gerrit مشاهده شد که نشان می‌دهد ممکن است در آینده نزدیک برسد.

در حال حاضر و به گفته افراد حاضر در 9to5Google، پرچم یافت شده در Gerrit نشان نمی دهد که آیا این داده ها شامل تاریخچه مرور و سابقه حساب می شود یا خیر. بنابراین آنچه که در زمان انتشار واقعاً قادر به حذف آن خواهد بود، حدس هر کسی است. اگرچه این ویژگی جالب است، اما جدید نیست. گوگل در اوایل سال جاری ویژگی مشابهی را به برنامه اندروید خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می داد به سرعت و به راحتی فعالیت جستجو و حساب کاربری را با فشار دادن یک دکمه حذف کنند. این دکمه راحتی را ارائه می دهد و اجازه می دهد 15 دقیقه آخر فعالیت بدون نیاز به حفاری در تنظیمات حذف شود.

در حالی که ممکن است همه کاربران به چیزی شبیه به این نیاز نداشته باشند، خوب است که گوگل گزینه های جدیدی را برای حفظ حریم خصوصی به کاربران ارائه می دهد. البته، اگر کسی هستید که دوست ندارید هنگام گشت و گذار در اینترنت ردی از خود به جای بگذارید، همیشه می توانید از حالت ناشناس در کروم استفاده کنید یا آن را با یک مرورگر حریم خصوصی اختصاصی که هیچ یک از اطلاعات شما را در دسترس نگه نمی دارد تغییر دهید. استفاده کنید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید روی یک VPN سرمایه گذاری کنید تا با رویکرد چند لایه، چیزها را واقعاً ایمن نگه دارید.

در این مرحله، این ویژگی در Chromium Gerrit ظاهر شد، اما همیشه این احتمال وجود دارد که هرگز به نسخه رسمی کروم در اندروید نرسد. اما، اگر می‌خواهید Chrome را امتحان کنید، همیشه می‌توانید آن را با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت Android یا iOS خود دانلود کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  به‌روزرسانی پیکسل واچ App 2.0 پشتیبانی از Watch 2 و Wear OS 4 را رقم می زند

نظرات در مورد : آپدیت گوگل کروم قابلیت حذف سریع به اندروید می آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *