آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی می باشد که با ارائه خدمات خوب روز به روز کاربرانش را سورپرایز می کند. در این مقاله قصد دارم به قابلیت نحوه اتصال اینستاگرام به فیس بوک که یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی در اینستاگرام است بپردازم. اتصال اینستاگرام به فیس بوک باعث افزایش توجه مخاطبین به محتواهای تصویری می شود. این قابلیت کارامدی می باشد که کاربران حساب Instagram خود را به حساب Facebook خود مرتبط کنند تا بتوانند همزمان پست ها را در هر دو برنامه به اشتراک بگذارند.

 

نحوه اتصال اینستاگرام به فیس بوک

اینستاگرام و فیس بوک دو شبکه اجتماعی محبوب هستند که میلیون ها نفر هر روز از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. در حالی که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، همه از هر دو شبکه اجتماعی استفاده نمی کنند. برخی افراد فقط از اینستاگرام استفاده می کنند در حالی که بسیاری فقط از فیس بوک استفاده می کنند. اما با این قابلیتی که اینستاگرام برای کاربرانش ایجاد کرد دیگر نیازی به این کار نیست و خیلی سریع می توانید محتوای اینستاگرام خود را در فیسبوک نیز به اشتراک بگذارید.

 

مزایای لینک دادن حساب اینستاگرام خود به فیس بوک

  • هنگامی که حساب های اینستاگرام و فیس بوک خود را لینک می دهید، قادر خواهید بود:
  • شانس دوستان و دنبال کنندگان خود را برای دیدن مطالب خود افزایش دهید.
  • از وقت اضافی برای ارسال محتوای یکسان در دو شبکه اجتماعی به صورت جداگانه صرفه جویی می کنید.
  • اشتراک گذاری پست های اینستاگرام به صورت خودکار در فیس بوک با امکان انتخاب دستی
  • انتخاب کنید آیا می خواهید محتوای اینستاگرام خود را به پروفایل فیس بوک خود یا برگه ای که مدیریت می کنید ارسال کنید.
  • پست های اینستاگرام را به طور خودکار در فیس بوک به اشتراک بگذارید ، یا پست هایی را که می خواهید برای فیس بوک ارسال کنید به صورت دستی از کپشن پست انتخاب کنید.
  • عکس ها و پست ها ویدئویی اینستاگرام می توانند به عنوان عکس و پست ویدئویی در فیس بوک (در مقابل لبه پینک به پست های اصلی اینستاگرام) نشان داده شوند.
  • می توانیدانتخاب کنید آیا می خواهید پست ، داستان یا هر دو را به Facebook ارسال کنید.
  • می توانید استوری های اینستاگرام خود را بصورت خودکار به عنوان استوری های فیس بوک ارسال کنید.

چگونه حساب Instagram خود را به پروفایل یا صفحه Facebook خود پیوند دهیم

حساب اینستاگرام خود را فقط می توانید از طریق برنامه موبایل اینستاگرام برای iOS یا Android به فیس بوک پیوند دهید. با ورود به سیستم حساب Instagram خود در وب در Instagram.com نمی توانید این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید  همه چیز درباره ریلیز یا Reels در اینستاگرام و نحوه اشتراک گذاری

روش  اتصال اینستاگرام به فیسبوک برای iOS و Android

1-آیکون profile را از نوار پایین فهرست انتخاب کنید.

2-روی menu در گوشه بالا سمت راست پروفایل خود ضربه بزنید.

3-Settings را انتخاب کنید.

4-Account را انتخاب کنید.

آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

5-Linked Accounts را انتخاب کنید.

6-روی Facebook ضربه بزنید و جزئیات ورود خود را وارد کنید.

7-Connect را بزنید.

آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

8-برای به اشتراک گذاشتن خودکار پست ها و استوری های اینستاگرام خود در فیس بوک ، Start Sharing to Facebook را انتخاب کنید. اگر می خواهید این قابلیت را غیرفعال کرده و بعداً فعال کنید ، Not Now را انتخاب کنید.

با انتخاب Not Now حساب های اینستاگرام و فیس بوک لینک داده می شوند ، اما می توانید به صورت دستی پست های اینستاگرام خود را برای ارسال به فیس بوک انتخاب کنید. هنگامی که یک پست جدید اینستاگرام ایجاد می کنید و به برگه کپشن می رسید ، Facebook را برای ارسال در هر دو شبکه انتخاب کنید. (ممکن است یک پنجره اضافی به شما نشان داده شود که آیا می خواهید همه پست ها را به طور خودکار به اشتراک بگذارید. برای دستی نگه داشتن آن دوباره Not Now را انتخاب کنید.)

9-در برگه Facebook ، حساب اینستاگرام شما به طور پیش فرض به پروفایل Facebook شما متصل است. می توانید آن را تغییر دهید تا پست ها به برگه فیس بوکی که مدیریت می کنید ارسال شوند.

برای انتخاب یک برگه ، Facebook Profile را در ستون Share to انتخاب کنید. لیستی از صفحات Facebook که مدیریت می کنید دربرگه next ظاهر می شود. روی هر برگه ضربه بزنید تا آن را انتخاب کنید و بتوانید پست های اینستاگرام خود را با آن به اشتراک بگذارید.

فقط می توانید پست ها و استوری های اینستاگرام خود را همزمان در یک پروفایل یا صفحه فیس بوک به اشتراک بگذارید. ولی در عین حال، می توانید فقط پست، فقط استوری یا هر دو را به اشتراک بگذارید. برای روشن یا خاموش کردن اشتراک گذاری استوری یا پست، می توانید دکمه های Share Your Story to Facebook و Share Your Posts to Facebook را انتخاب کنید.

قطع اتصال اکانت فیس بوک

اگر می خواهید پیوند حساب Facebook خود را از حساب Instagram خود قطع کنید ، به تبFacebook بروید سپس Settings > Account > Linked Accounts و Unlink Account را انتخاب کنید.

 

 

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. این تنظیمات قدیدی اینستاس لطفا با تنظیمات جدید بگید چجور میتونیم اینستامون به فیسبوک وصل کنیم اصلا هیچ گزینه ایی نداره توی تنظیمات جدیدش