تغییر فونت گوشی‌های هوشمند اندروید به راحتی امکان پذیر است ( آموزش )

گوشی‌های هوشمند اکنون عضوی ثابت از ما هستند و در هر شرایطی به استفاده از آنها نیازمندیم. این علاقه‌ی شدید بی‌شک یکی از ثمرات راحتی در کار است و با این وجود بسیاری از ما گوشی هوشمند را به عنوان ابزاری برای سرعت بخشیدن به کارهای روزانه استفاده می‌کنند. بخش عمده‌ای از گوشی های هوشمند تحت پلتفرم اندروید هستند و سیستم عامل اندروید بارز ترین ویژگی اش شخصی سازی زیاد آن است. در ادامه قصد داریم تا یکی از راه های شخصی سازی را عنوان کنیم.

تغییر فونت، مقوله‌ای است می‌تواند بسیار جذاب باشد به طور کلی ظاهر دستگاه را تغییر دهد. اما برای تغییر فونت چه باید کرد؟ ظاهرا ساده‌ترین راه روت کردن گوش است اما در ازای روت، گزینه های مهمی همچون گارانتی دستگاه ار شما گرفته خواهد شد. حال اگر نخواهیم گوشی هوشمندمان را روت کنیم، چگونه فونت را تغییر دهیم؟

آموزش تغییر فونت با نرم افزار Go Launcher Ex 

یکی از راه های پیش روی شما نرم افزار Go Launcher Ex است که احتمالا با آن آشنایی دارید. شما باید ابتدا این نرم افزار را از اینجا و سپس GO Launcher Fonts از طریق این لینک دریافت کنید.  با استفاده از این اپلیکیشن تعداد زیادی از فونت ها با اشکال مختلف پیش روی شما قرار می‌گیرد می‌توانید به راحتی گزینه‌ی مورد علاقه‌ی خود را برگزینید.

  1.  پس از نصب برنامه، GO Launcher Fonts را اجرا کنید و وارد گزینه‌ی مربعی شکل قرار گرفته در بالا سمت راست شوید.
  2. سپس به Preferences بروید و سپس Font را انتخاب کنید.
  3. در مرحله‌ی پایانی کافس است یکی از فونت ها را انتخاب کنید تا به شکل خود‌کار فونت گوشی شما تغییر پیدا کند.
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تغییر فونت پیش فرض سیستم عامل اندروید

نظرات در مورد : تغییر فونت گوشی‌های هوشمند اندروید به راحتی امکان پذیر است ( آموزش )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *