بازگشت پیروزمندانه گیف ها به اینستاگرام!

اینستاگرام

اضافه شدن گیف ها به اینستاگرام خلاقیت جدیدی بود که این شرکت اخیرا در صفحات ایجاد کرده بود و در آخرین به روز رسانی این اپلیکیشن قابل استفاده بود , اما پس از آن که کاربران در موتور جستجو شرکت گیفی ( Giphy ) یک گیف نژاد پرستانه یافتند , شرکت اسنپ چت و اینستاگرام به عنوان اعتراض , گیف ها را از برنامه خود حذف کرده و دیگر با این شرکت همکاری نکنند.

اما امروز خبری درباره بازگشت دوباره گیف به اینستاگرام منتشر شد و کاربران می توانند باری دیگر از این تصاویر متحرک در استوری های خود استفاده کنند. گویا شرکت گیفی پس از آن که متوجه این گیف نژاد پرستانه و ناراحتی دو کمپانی بزرگ شده بود , سریعا آن را حذف کرده و بار ها و بار ها منابع , موتور های جست و جو و کتاب خانه های خود را بررسی کردند تا دیگر مشکلاتی مانند این پیش نیاید و نه کاربران و نه شرکت هایی که با آن ها همکاری می کنند دیگر ناراحت نشوند.

همچنین این امر باعث شد شرکت گیفی قوانین سخت گیرانه تری را برای افزودن گیف ها به کتاب خانه اش اجرا کند. قول های محکمی که این شرکت به آن ها متعهد شد منجر به آغاز مجدد دو کمپانی اینستاگرام و گیفی شد. مدیران اینستاگرام در این باره گفتند که ارتباط نزدیکی که در این مدت با شرکت گیفی داشتند باعث شده که از این خطا چشم پوشی کنند و مطمئن هستند که دیگر شاهد چنین مشکلاتی از سوی این شرکت نخواهند بود و به کاربران خود اطمینان دادند که با حضور گیف ها در اینستاگرام لحظات بسیار خوشی را تجربه خواهند کرد.

گیف ها فعلا در برخی از کشور ها فعال شده و تعدادی از کاربران به آن ها دسترسی دارند اما پس از مدتی بدون شک در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازگشت پیروزمندانه گیف ها به اینستاگرام!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *