آشکار شدن طراحی سری گوشی Reno 10 اوپو

آشکار شدن طراحی سری گوشی Reno 10 اوپو

شرکت اوپو در حال آماده شدن برای عرضه سری گوشی Reno 10 است که تاکنون شایعات مختلفی درباره آنها دریافت کردیم. این خانواده احتمالا می امسال از راه خواهند رسید و نخستین بار هم در چین به فروش می رسند.

افشاگر مطرح Digital Chat Station (DCS) بار دیگر اطلاعات ارزشمندی را در مورد سری رینو 10 اوپو افشا کرده است. افشاگر موردبحث پیشتر شماتیک دو گوشی را به اشتراک گذاشته که انتظار می‌رود بخشی از سری Reno 10 باشند.

شماتیک های فاش شده متعلق به OPPO PHW110 و PHU110 بوده و برخی اطلاعات را درباره گوشی های آینده افشا می کنند. به گفته DCS، دستگاه اول دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح Full HD+یا  2412 در 1080 پیکسل است، در حالی که دستگاه دوم دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی با وضوح Full HD+یا 2772 در 1240 پیکسل خواهد بود. هر دو گوشی پنل OLED با لبه های خمیده و حفره دوربین در وسط نمایشگر را ارائه می دهند.

این دو گوشی همچنین طراحی عقب مشابهی دارند و یک ماژول دوربین بیضی شکل که شامل سه دوربین و یک فلاش LED به شکل بیضی است. جالب اینجاست که هر دو دستگاه به تراشه MariSilicon X مجهز شده که نشان می‌دهد می‌توانند مدل‌های Reno 10 Pro به جای Reno 10 ساده باشند.

آشکار شدن طراحی سری گوشی Reno 10 اوپو

یک تفاوت عمده بین طراحی عقب هر دو گوشی وجود دارد. به نظر می رسد دستگاه اول دارای یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر است، در حالی که دستگاه دوم دارای زوم پریسکوپ خواهد بود. این گوشی ها ممکن است در نهایت به ترتیب با نام های Reno 10 Pro و 10 Pro+ در بازار عرضه شوند.

شایعاتی وجود دارد که PHW110 ممکن است دارای چیپست Dimensity 8200 باشد، در حالی که PHU110 ممکن است با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه شود. به هر حال هیچ یک از اطلاعات توسط اوپو تایید یا تذکیب نشد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود کمپانی اوپو چه برنامه ای برای نسل جدید گوشی های هوشمند خود دارد.

سری رینو 10 مدل هایی هستند که با ظاهری بروزرسانی شده و سخت افزاری قوی از راه می رسند. در سوی دیگر انتظار داریم بزودی جزئیات تکمیلی دردسترس قرار گیرد. احتمالا چند مدل دیگر هم در این خانواده وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو K12 همان وان پلاس Nord CE 4 است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی سری گوشی Reno 10 اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *