انتشار اطلاعاتی از سری گوشی اوپو Find X6

انتشار اطلاعاتی از سری گوشی اوپو Find X6

طبق گزارش‌ها، اوپو در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار سری Find X6 است. بر اساس الگوهای عرضه قبلی، می توان گفت که این سری  دو مدل خواهد داشت: Find X6 و Find X6 Pro. چندین جزئیات جدید در مورد نمایشگر و چیپست سری Find X6 امروز منتشر شده است.

به گفته مشاور Digital Chat Station، فایند X6 از وضوح صفحه نمایش 1.5K پشتیبانی می کند، در حالی که صفحه نمایش Find X6 Pro وضوح 2K را ارائه می دهد. گزارش های قبلی ادعا کرده بودند که سری Find X6 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد. با این حال، یک منبع آگاه دیگر ادعا کرده است که تنها مدل Pro دارای SD8G2 خواهد بود.

تا آنجایی که به مدل ساده مربوط می شود، به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد. همانطور که مشخص است، تقریباً تمام تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چینی جریان اصلی گوشی های پرچمدار مجهز به تراشه SD8+G1 را به جز OPPO عرضه کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت آن را برای Find X6 رزرو کرده است.

برای یادآوری، Find X5 و Find X5 Pro به ترتیب از چیپست های اسنپدراگون 888 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می بردند. در حالی که X5 Pro دارای تراشه جدید بود که در دسامبر 2021 معرفی شد، X5 دارای تراشه ای بود که در دسامبر 2020 معرفی شد. بنابراین، به نظر می رسد OPPO از رویکرد مشابهی با چیپست های خط Find X6 استفاده کند.

انتظار می‌رود که چندین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند چینی یک سنسور دوربین 1 اینچی را در گوشی‌های پرچمدار آینده خود ارائه دهند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که سری Find X6 دارای سنسور دوربین 1 اینچی نیز خواهد بود. احتمالاً در مدل پرو موجود خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه Find X6 وجود ندارد. به احتمال زیاد، ممکن است در سه ماهه اول 2023 عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A98 5G با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری گوشی اوپو Find X6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *