دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر برای ویندوز (لینک دانلود مستقیم)

تلگرام طلایی ویندوز

تلگرام طلایی کامپیوتر (دسکتاپ) : پس از اینکه ورژن اصلی تلگرام در ایران از دسترس خارج شد ، و کاربران دسترسی به این نرم افزار پر کاربرد را نداشتند نرم افزار های واسط جای خالی را سعی کردند پر کنند ، نرم افزار های بسیار زیادی جایگزین تلگرام اصلی در ایران شد ، تلگرام طلایی ، هاتگرام جزو نرم افزار هایی بودند که در این میان بیش از همه در کنار کاربران باقی مانده و مورد توجه کاربران بودند البته دلیل این بود که این نرم افزار ها برخلاف بقیه نرم افزار ها از دسترس خارج نشد ، و توسط کمیته فیلترینگ ، فیلتر نشد دلیل این بود که این نرم افزار برخلاف تلگرام اصلی کانال های معاند را فیلتر کردند.

دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر ( ویندوز )

دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر

پس از اینکه هاتگرام نسخه کامپیوتر رونمایی شد ، این بار نوبت تلگرام طلایی بود که نسخه ویندوزی اش را منتشر کند ، با دانلود این نرم افزار می توانید براحتی بدون نیاز به فیل تر شکن به راحتی وارد اکانت تلگرامتان در کامپیوتر و لپتاپ شوید.

برای دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر و ویندوز کلیک کنید

 

روش قدیمی :

متاسفانه تلگرام طلایی ویندوز از سمت ارائه دهندگان این اپلیکیشن منتشر نشده است ، اما این نکته را در نظر داشته باشید که میتوان با روشی که در ادامه این مقاله برای شما ارائه خواهد شد شما می توانید به راحتی تلگرام طلایی را در کامپیوتر و لپ تاپ تان استفاده نمایید.

نسخه تلگرام طلایی برای دسکتاپ

بهترین راهکار برای استفاده از تلگرام طلایی در کامپیوتر ، استفاده از یک شبیه ساز اندروید در ویندوز است ، شما با نصب یک نرم افزار (شبیه ساز اندروید) در ویندوز می توانید از تلگرام طلایی در ویندوز استفاده نمایید ، اما پر طرفدار ترین نرم افزار شبیه ساز که به راحتی می تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید از تلگرام طلایی در لپ تاپ تان استفاده کنید کدام است ؟

سبک ترین شبیه ساز اندروید که می توان در ویندوز نصب کرد شبیه ساز اندروید نوکس پلیر است.

دانلود شبیه ساز برای تلگرام طلایی کامپیوتر

دانلود نسخه دسکتاپ تلگرام طلایی : برای استفاده از تلگرام طلایی در کامپیوتر تنها ترین راه استفاده از یک شبیه ساز اندروید در ویندوز است تا شما بتوانید از نسخه غیر رسمی تلگرام در ایران استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید  بهترین نسخه غیر رسمی تلگرام کدام است ؟

بهترین شبیه ساز اندروید در کامپیوتر ، استفاده از شبیه ساز نوکس پلیر است ، به کمک این نرم افزار برای ویندوز شما می توانید تمامی نرم افزار های کاربردی در اندروید را در ویندوز شبیه سازی نموده و استفاده نمایید.

برای دانلود نوکس پلیر برای تلگرام طلایی دسکتاپ کلیک کنید

شبیه ساز برای تلگرام طلایی دسکتاپ

 

آموزش ویدئویی نصب شبیه ساز اندروید نوکس پلیر

 

پس از اینکه این نرم افزار کاربردی رو دانلود کردید ، شما براحتی محیط اندروید رو در سیستم ویندوزی خودتون خواهید داشت ، اولین گام برای برنامه تلگرام طلایی برای کامپیوتر  ، نصب کافه بازار به محیط شبیه ساز نوکس پلیر است ، اگر عادت به گوگل پلیر دارید می تونید از این بازار برای دریافت تلگرام طلایی استفاده نمایید.

پس از اینکه تلگرام طلایی رو از کافه بازار یا گوگل پلیر دانلود کردید می توانید این اپلیکیشن کاربردی رو در کامپیوتر خودتون داشته باشید.

استفاده از شبیه ساز برای استفاده از نصب تلگرام طلایی برای ویندوز  شاید مقداری سخت باشه ، و استفاده از شبیه ساز یک مقدار باعث سنگینی سیستم کامپیوتری شما شود ، اما تنها ترین راهکار برای دانلود تلگرام طلایی ویندوز استفاده از یک شبیه ساز است.

اگر شما به دنبال نرم افزار های جایگزین تلگرام هستید می توانید از مقاله بهترین جایگزین تلگرام استفاده نمایید.

توضیحات کامل در مورد نسخه های غیر رسمی تلگرام

تلگرام طلایی یکی از نسخه های غیر رسمی اپلیکیشن تلگرام است که دارای قابلیت های زیادی نیز می باشد و توانسته است تا حدود 11.000.000 بار دانلود را به خود اختصاص بدهد.

همانطور که می دانید تلگرام یکی از سرویس های متن باز می باشد که برنامه نویسان می توانند با توجه به کدهای آن نسخه های غیررسمی را تولید کنند و البته در صورت وجود مشکل در نسخه اصلی آن را در نسخه های غیررسمی برطرف نمایند. امروزه نسخه های غیر رسمی زیادی از تلگرام را مشاهده می کنید که هر کدام از آنها قابلیتهای خاص خود را دارند و توانسته اند طرفداران زیادی نیز داشته باشند.

4.1/5 - (331 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر برای ویندوز (لینک دانلود مستقیم)

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ببخشید بعد از نصب این برنامه روی کامپیوتر نمیشه چیزی رو از کامپیوتر با تلگرام طلائی که داخل این برنامه نصب شده ارسال کرد لطفا” من رو راهنمایی کنید سپاسگذارم

    1. سلام در این مقاله کامل اموزش داده شده که در کامپیوتر چگونه از این اپلیکیشن میتونید استفاده کنید