بهترین جایگزین تلگرام

تلگرام

یکی از بهترین اپلیکیشن های که همه ی ما تقریبا با آن آشنا هستیم تلگرام است که به عنوان یکی از بهترین اپلکیشن های پیام رسان مطرح می باشد. اگر به هر دلیلی کاربران ایرانی نتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند برایشان سوال مطرح می شود که بهترین جایگزین تلگرام چه اپلیکیشنی می باشد.

در ادامه این پست ما به معرفی برخی از اپلیکیشن ها پرداخته ایم که می توانند به عنوان بهترین جایگزین تلگرام محسوب می شوند. با زوم تک همراه باشید .

بهترین پیام رسان جایگزین تلگرام 

پیام رسان های ایرانی جایگزین تلگرام

امروزه اپلیکیشن های ارتباطی در میان بسیاری از افراد باب شده است و سبب گردیده که کاربران زیادی به جای استفاده از شارژ سیمکارت های خود از طریق این اپلیکشن ها بایکدیگر ارتباط برقرار کنند. اخیرا به دلیل برخی از مشکلاتی که برای اپلیکیشن پرطرفدار تلگرام بوجود آمده است، بسیاری از کاربران اکنون به دنبال پیام رسان های ایرانی می باشند تا بتوانند با یکدیگر در فضای مجازی ارتباط برقرار کنند، به همین منظور زوم تک تصمیم گرفت که 3 اپلیکیشن پیام رسان ایرانی فوق العاده را برای شما معرفی نماید و ویژگی های آن ها را برایتان بررسی نماید تا شما نیز از میان این پیام رسان های، یکی را برای خود انتخاب نمایید. با ما همراه باشید.

 

پیام رسان ویسپی (Wispi)

ویسپی

این اپلیکیشن یکی از پیام رسان تازه وارد ولی قدرتمند چینی می باشد که دارای امکاناتی نظیر تلگرام می باشد. هم اکنون این اپلیکیشن قصد دارد که در این فرصت، با جدیت تمام بازار نقاط مختلف دنیا و علی الخصوص ایران را تحت کنترل خود درآورد و رقبای خود نظیر تلگرام و واتس اپ را کنار بزند.

به طورکلی ویسپی (Wispi) ویژگی های متناسبی دارد، هرچند که هنوز امکاناتی که تلگرام در اختیار کاربران قرار داده است را ندارد ولی به هر حال به عنوان یک پیام رسان، خوب ارزیابی می شود. یکی از قابلیت های جذاب این اپلیکیشن امکان ساخت کالر آیدی (Caller ID) ویدئویی می باشد که در زمان آنلاین نبودن شما مفید می باشد؛ به طوریکه می توانید یک ویدئو 6 ثانیه ای برای آن ها پرکنید تا در زمانی که آنلاین نیستید و با شما تماس می گیرند، مشاهده نمایند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که واقعا کاربردی است، قابلیت ارسال پیامک و برقراری تماس با بسیاری از کشورهای دنیا، به صورت رایگان می باشد که این امکان در تلگرام وجود نداشت.

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن های ارتباطی معنی جدید از ارتباطات

دیگر ویژگی های این پیام رسان تقریبا شبیه تلگرام می باشد و گزینه ی مناسبی برای کاربران ایرانی است که قصد دارند جایگزینی برای تلگرام داشته باشند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

دانلود ویسپی با لینک مستقیم

پیام رسان سروش (Soroush)

اپلیکیشن پیام رسان سروش احتمالا یکی از معروف ترین پیام رسان هایی است که در ایران تبلیغ شده است و تقریبا بسیاری از افراد با آن آشنا هستند و قابلیت های خوبی را نیز به عنوان یک اپلیکیشن جایگزین تلگرام دارا می باشد. از جمله این قابلیت ها می توان به امکان برقراری تماس صوتی رایگان، گفت و گو با سایر کاربران در گروه ها و امکان ساخت کانال همانند تلگرام (یکی از ویژگی های کاربردی) می باشد.

نکته ی جالبی که در این پیام رسان وجود دارد این است که قابلیت هایی نظیر پرداخت قبوض و امکان خرید شارژ سیمکارت و اعلام اوقات شرعی نیز قرار داده شده است تا افراد بتوانند به راحتی در داخل برنامه هم با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنند و هم کارهای اساسی خود را همزمان انجام دهند.

بقیه ی ویژگی های این پیام رسان، مشابه با ویژگی های تلگرام می باشد که می تواند جایگزین مناسبی برای این اپلیکیشن باشد.

برای دانلود نرم افزار سروش برای گوشی کلیک کنید.

دانلود نرم افزار سروش برای دسکتاپ

 

پیام رسان آی گپ (iGap)

IGAP

اپلیکیشن پیام رسان (iGap) یکی از پیام رسان های ایرانی است که از لحاظ امنیت عملکرد مطلوبی دارد زیرا با استفاده از الگوریتم های رمزنگاری منحصر به فرد می تواند به راحتی برای شما محیطی جذاب را فراهم نماید تا بتوانید با خیال آسوده با دوستان و آشنایانتان ارتباط برقرار کنید.

یکی از قابلیت هایی که در این پیام رسان مورد توجه می باشد این است که به راحتی می توانید هر فایلی با هر پسوندی که دارد را با حجم های مختلف در یک بستر ابری انتقال دهید که این قابلیت فوق العاده می باشد و بسیاری از انتقال فایل های شما که در تلگرام با مشکل رو به رو بود در این اپلیکیشن برطرف شده است.

سایر قابلیت های آی گپ نیز دقیاقا همانند تلگرام می باشد و تفاوت چندانی با آن ندارد.

دانلود اپلیکیشن پیام رسان ایرانی آی گپ

 

 

3.3/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین جایگزین تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *