چگونه از هاتگرام در کامپیوتر استفاده کنیم ؟ + لینک دانلود

پیام رسان هاتگرام

تلگرام تا کنون یکی از پر طرفدار ترین نرم افزار های پیام رسان در ایران بوده است ، از این رو استفاده تلگرام در ویندوز و لینوکس از اهمیت ویژه ای در بین کاربران این پیام رسان برخوردار است.

هاتگرام برای ویندوز و لینوکس

اما با محدودیت هایی که در دسترسی به تلگرام برای کاربران ایرانی ایجاد شده است چگونه می تواند از آن در کامپیوتر استفاده کرد. بعد از محدودیت هایی که در استفاده از تلگرام ایجاد شد ، هاتگرام به یکی نرم افزار های بسیار پرطرفدار در این تبدیل شد چرا که کاربران تلگرام به کمک آن می توانستند بدون نیاز به نرم افزار های تغییر آیپی وارد تلگرام شوند. چندی است که هاتگرام ورژن دسکتاپش را برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس در اختیار کاربرانش قرار داده است. قبلا برای استفاده از هاتگرام در ویندوز باید از یک شبیه ساز کامپیوتر استفاده می شد. که هم اکنون می تواند از نرم افزار ویندوزی و لینوکس این نرم افزار استفاده کرد.

 

اما چگونه از هاتگرام در کامپیوتر استفاده بکنیم ؟

برای استفاده  دانلود هاتگرام برای کامپیوتر رایگان هنوز نسخه ای از طرف توسعه دهنده آن ارائه نشده است ، اما در این مقاله راهکاری برای شما عزیزان آموزش داده خواهد شد که خواهید دانست چگونه از هاتگرام در کامپیوتر استفاده بکنید. با ما همراه باشید.

روش ساده برای استفاده از هاتگرام دسکتاپ

در روش نخست شما باید ابتدا یک شبیه سازی سیستم عامل اندروید در کامپیوتر خود نصب کنید ، پس از نصب یک شبیه ساز براحتی می توانید از هاتگرام در سیستم عامل ویندوز استفاده بکنید.

اما بهترین نرم افزار شبیه ساز اندروید برای ویندوز کدام است؟ بهترین شبیه ساز برای سیستم عامل ویندوز شبیه ساز بلواستاکس و نوکس پلیر است. اما این نکته را باید بدانید که نصب شبیه سازی مثل بلواستاکس باعث کندی شدید سیستم عامل شما خواهد شد از این رو بهترین شبیه ساز اندرویدی که می تواند به شما در استفاده از هاتگرام در کامپیوتر کمک کند شبیه ساز اندروید نوکس پلیر است. برای راحتی شما ما نرم افزار Nox Player را برای شما اماده کرده ایم ، شما می توانید برای استفاده از هاتگرام در کامپیوتر ابتدا NoxPlayer را از لینک زیر دانلود نمایید تا ادامه راهکار را برای شما آموزش دهیم :

بیشتر بخوانید  دانلود تلگرام طلایی کامپیوتر برای ویندوز (لینک دانلود مستقیم)

برای دانلود نوکس پلیر برای هاتگرام دسکتاپ کلیک کنید

شبیه ساز برای تلگرام طلایی دسکتاپ

پس از اینکه شما شبیه ساز مشهور نوکس پلیر را در سیستم عامل ویندوز تان نصب کردید ، کافی است در محیط اندرویدی که این نرم افزار در اختیار شما عزیزان قرار می دهد ، از اینترنت لینک دانلود هاتگرام را از یکی از اپ استور ها دانلود نمایید و در سیستم عامل اندرویدی که نوکس پلیر در اختیار شما قرار می دهد قرار دهید. برای دانلود نسخه اندرویدی هاتگرام در سیستم عامل اندرویدتان میتوانید از لینک زیر استفاده بکنید.

دانلود و نصب هاتگرام

 

 

 

3.9/5 - (233 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه از هاتگرام در کامپیوتر استفاده کنیم ؟ + لینک دانلود

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من یه نسخه هاتگرام نصب کردم که برای ویندوز هست و نیازی به شبیه ساز اندروید نداره توو بعضی سایتها گفته شده که هاتگرام نسخه اندروید نداره.ایا ممکنه این برنامه ای که من نصب کردم میتونه بد افزار باشه؟؟

    1. سلام هماهنطورکه در ابتدای مقاله لینک دانلود نرم افزار تحت ویندوز برای هاتگرام برای شما ارائه شده ، هاتگرام نسخه ویندوزی خودش رو قبل از عید رونمایی کرد ، و لینک دانلودش در ابتدای مقاله ارائه شده ، توی سایت خود هاتگرام هم هست ، پس با خیال اسوده استفاده کنید من هم استفاده کردم

    2. و اینکه این مورد رو در نظر بگیرید که این نرم افزاری که هاتگرام برای استفاده در ویندوز ارائه کرده در حقیقت یه مرورگر هست که فقط نسخه تحت وب تلگرام رو داره میخونه مشکل بد افزاری نداره

  2. من از نسخه ویندوزیش استفاده کردم خیلی عالی بود دقیقا همون نسخه ویندوزی تلگرام رو برامون اوکی میکنه و همون امکانات رو دارم توش

  3. سلام دوستان عزیز ، نسخه جدید هاتگرام برای ویندوز و هاتگرام برای لینوکس در این پست قرار گرفت می توانید براحتی از این نرم افزار کاربردی در لپ تاپ یا کامپیوترتان استفاده کنید