تلفن هوشمند ویوو Y76 5G بزودی معرفی می شود

تلفن هوشمند ویوو Y76 5G بزودی معرفی می شود

شرکت Vivo در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند میان رده Y76 5G خود را معرفی کند. اسمارتفونی که با مشخصات کلیدی قابل توجه و ویژگی های برجسته راهی بازار خواهد شد و یک مدل ساده نیست.

vivo در حال حاضر مشغول توسعه یک مدل ارزان قیمت جدید از سری Y به نام vivo Y76 5G است. این مدل دارای شماره مدل V2124 بوده و در بسیاری از وب‌سایت‌های صدور گواهینامه از جمله NBTC، SIRIM، IMDA و NCC تأیید شده و احتمالا بزودی معرفی می شود.

اما شاید بهترین بخش این است که گواهی NCC (از طریق Abhishek Yadav) همچنین شامل تصاویر زنده از تلفن است که طراحی کامل آن را نشان می دهد، که به نظر می رسد تفاوتی با vivo Y76s 5G که ماه گذشته منتشر شد، نداشته باشد.

این لیست به جز اینکه از 5G و NFC پشتیبانی می کند، به ویژگی های دیگر دستگاه نمی پردازد. با این حال، می‌توان شباهت‌هایی بین آن و Y76s ماه گذشته اشاره کرد، و به احتمال زیاد هر دو دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های بسیار مشابه هستند.

گوشی ویوو Y76s 5G دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی Full HD + LCD با نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز است. این گوشی به تراشه مدیاتک Dimensity 810 مجهز شده و یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در عقب دارد. در قسمت جلو یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شد. تمامی اینها توسط یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی تامین می شود.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت چینی چیست. ویوو Y76 5G یک مدل رده میانی خوش قیمت خواهد بود که بزودی از راه می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی پرچمدار ویوو X100 رونمایی شد

نظرات در مورد : تلفن هوشمند ویوو Y76 5G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *