معرفی سامسونگ گلکسی M40

معرفی سامسونگ گلکسی M40

یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ که در سری M قرار داشته، گلکسی M40 نام دارد. قطعا M40 آخرین گوشی که به سری M اضافه شده نیست و سامسونگ همچنان قصد اضافه کردن محصولات جدید به آن را دارد. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M40 در ژوئن سال 2019 معرفی شده و میتوان گفت یکی از بهترین گوشی هایی است که کاربران میتوانند با بودجه مناسب داشته باشند. برای معرفی سامسونگ گلکسی M40 به صورت خلاصه میتوان گفت که دارای پردازشگر بزرگ، صفحه نمایش عالی، ظرفیت بالای باتری و حافظه داخلی بالا می باشد. این گوشی قاب فلزی در پشت و شیشه D3 در بالای صفحه نمایش خود دارد. گوشی گلکسی M40 دارای دوربین باورنکردنی و ظرفیت ذخیره سازی بزرگ بوده و همینطور پردازشگر قدرتمند و باتری باکیفیت را برای کاربران ارائه میدهد. در ادامه همراه ما باشید تا با مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M40 آشنا شوید.

معرفی سامسونگ گلکسی M40

صفحه نمایش این گوشی

سامسونگ گلکسی M40 نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2340×1080 پیکسل دارد. صفحه نمایش این گوشی با تکنولوژی Super AMOLED، یکی از بهترین و باکیفیت ترین تصویرها را نمایش میدهد.

صفحه نمایش این گوشی

سیستم عامل و حافظه

سیستم عامل این گوشی سامسونگ اندروید 8.1 بوده و همینطور دارای پردازنده Octa-core, 2000 MHz, Kryo 460, 64-bit, 11 nm و شش گیگابایت رم می باشد. سامسونگ برای گرافیک پردازنده آن Adreno 612 GPU را در نظر گرفته اند. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت ظرفیت داشته که میتواند برای انجام کارهای بزرگ کاربران کافی باشد. در غیر این صورت تا 512 گیگابایت نیز قابل ارتقا می باشد.

سیستم عامل و حافظه

باتری

ظرفیت باتری لیتیوم پو این گوشی جدید سامسونگ 3500 میلی آمپرساعت بوده که به عنوان یک منبع قدرت عمل می کند. این باتری میتوان گوشی شما را به مدت طولانی روشن نگه دارد و همینطور دارای ویژگی شارژ سریع است.

باتری

دوربین مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M40

دوربین جلوی این گوشی سامسونگ لنز شانزده مگاپیکسلی داشته و وعده تصاویر زیبا و تماس های ویدئویی باکیفیت را به مخاطبین خود داده است. این دستگاه دارای یک دوربین عقب سه گانه با لنزهای مختلف می باشد. دوربین پشتی آن یک دوربین سه گانه با لنزهای 32 MP + 8 MP + 5 MP است. این دوربین حالت ها و فیلترهایی داشته که باعث بیشتر شدن عکس ها می شوند.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M40

دوربین مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M40

دیگر امکانات سامسونگ گلکسی M40

سامسونگ گلکسی M40 دارای امکانات دیگری مثل کارت گرافیک بالا برای انجام بازی ها و کارهای مختلف، حسگر اثر انگشت، سنسور نور، سنسور مجاورت، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، حالت محدوده دینامیکی بالا، VoIP، Tethering، همگام سازی کامپیوتر، همگام سازی OTA، شماره گیری صوتی، دستورات صوتی، ضبط صوت، مکالمه تصویری، به اشتراک گذاری ویدئو می باشد.

دیگر امکانات سامسونگ گلکسی M40

3.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی سامسونگ گلکسی M40

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *