نوکیا در ماه آینده از دو گوشی هوشمند رونمایی به عمل خواهد آورد

نوکیا

تا به امروز شایعات فراوانی درباره ی گوشی هوشمند جدیدی از سوی شرکت نوکیا تحت عنوان نوکیا 9 به بیرون درز کرده است و حال، با توجه به شایعاتی که توسط یک منبع چینی منتشر شده است، این دستگاه قرار است در ماه آینده توسط این شرکت فنلاندی رونمایی شود.

شرکت HMD در ماه آینده در چین کنفرانسی برگزار خواهد کرد و به احتمال بسیار در این کنفرانس از گوشی هوشمند نوکیا 9 رونمایی به عمل خواهد آورد. همچنین بر اساس شایعات منتشر شده، قرار است این شرکت در کنفرانس خود در چین، از گوشی هوشمند دیگری تحت عنوان نوکیا 8 نسخه ی 2018 رونمایی کند و به نظر میرسد این دو گوشی ویژه ی بازار چین طراحی شده اند یعنی شرکت نوکیا به جای استفاده از رام شرکت گوگل، از سرویس دهنده های محلی جایگزین کشور چین در این دو دستگاه استفاده خواهد کرد.

همچنین اطلاعاتی درباره ی قیمت گوشی هوشمند نوکیا 9 به بیرون درز کرده است که با توجه به این اطلاعات، نسخه ی 64 گیگابایتی و مجهز به 6 گیگابایت رم این دستگاه، 560 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه ی 128 گیگابایتی این گوشی که همانند نسخه ی 64 گیگابایتی، به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود، 635 دلار قیمت خواهد داشت. از مشخصاتی که تا به امروز از این دستگاه معرفی نشده انتشار یافته است، میتوان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD به همراه نسبت تصویر 18 به 9 و پردازنده ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 835 اشاره کرد.

دیگر اطلاعات منتشر شده از نوکیا 9، تجهیز بودن این گوشی به دوربین دوگانه و مقاومت این دستگاه دربرابر آب با کسب گواهی IP67 میباشد و در آخر گفته شده است که این گوشی هوشمند فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. با این حال تمامی اطلاعات منتشر شده درباره ی این دو دستگاه صرفا در حد شایعه بوده و هیچکدام به صورت رسمی تایید نشده اند و باید تا زمان رونمایی رسمی این دو گوشی صبور باشیم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  میتونید موقع خرید گوشی، نوع ارز وارداتی و واردکننده گوشی رو دربیارید

نظرات در مورد : نوکیا در ماه آینده از دو گوشی هوشمند رونمایی به عمل خواهد آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *