2015 BMW سری 3 یک جراحی صورت را تجربه کرده است

2015 BMW سری 3 یک جراحی صورت را تجربه کرده است

شرکت نام آشنای BMW چند عکس جدید از خودروی BMW 2015 سری 3 خود منتشر کرده است. که ظاهرا  توسط یک جراحی کلی صورت، این ماشین کشیده تر از نسل 2014 خود شده است.تغییرات این نسل را میتوان تنها در بخش ظاهری دانست و تنها برخی تفاوت های در بخش موتوری و فنی این خودور ایجاد شده که نسبت به یک ماشین اقتصادی خوب عمل میکند.

2015 BMW سری 3 یک جراحی صورت را تجربه کرده است

2015 BMW سری 3 یک جراحی صورت را تجربه کرده است

تغییرات ظاهری به همین جا ختم نشد و این خودرو با کمی تغییرات ظاهری ظریفی هم همراه است است. با این بروزرسانی ها در مدل2015 سپر های جلو و عقب تغییراتی را داشته اند و از لحاظ ارتفاع خودرو هم کمی سطحش نسبت به زمین کاهش یافته و ماشین دارای ارتفاع کمتری میباشد.

همچنین BMW نیز از طیف وسیعی از موتور های جدید در BMW سری 3 استفاده کرده است . در این خودرو موتوری که موجود است از موتور های بنزینی به شمار میرود و همچنین یک موتور توربو شارژ میباشد. حجم موتوری آن هم 1.5 لیتری میباشد و 134 اسب بخار نیز قدرت دارد.

در خودرو های BMW همچنین سری های بالاتری مثل BMW 340i وجود دارند که از ویژگی های موتوری آن 3 لیتری شش سیلندر میباشد که قدرت 322 را داراست به لطف این حجم موتور و وزنش ، صفر تا صد تنها 5.1 ثانیه را ثبت کرده است.

قیمت برای این خودروی سری 3 BMW وجود دارد. که این خودرو سری جدید از 24.975 دلار آغاز میشود. برای خودروی 318I SE هم این قیمت به حدود 38.125 دلار افزایش میابد. قیمت ها برای خودرو هایی نظیر 340i هم گران تر از این ارقام خواهند بود.

نظر شما راجب این مدل چیست؟ ما با در ارتباط باشید.

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایلان ماسک: خودروی تمام خودران جدید تسلا باعث تعجب همگان خواهد شد!

نظرات در مورد : 2015 BMW سری 3 یک جراحی صورت را تجربه کرده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *