بهترین اپ استور ایرانی از نظر کاربران iOS

بهترین اپ استور ایرانی از نظر کاربران iOS

همانطور که می‌دانید در این چند سال اخیر به دلیل تحریم‌های اپل، شما دیگر نمی‌توانید برنامه‌هایی که لازم دارید را دانلود و استفاده کنید. این اتفاق در ابتدا باعث شد که کاربران آیفون دلسرد شوند و احساس کنند در ایران نمی‌شود به راحتی از محصولات اپل استفاده کرد. از آنجایی که این کمپانی در ایران فروشنده مستقیم ندارد طبیعی است که در ابتدا کمی دلسرد شوید، اما باید بدانید که همیشه یک راهی است. درست است که برنامه‌های ایرانی از اپ استور اپل حذف شدند، اما شما با استفاده از بهترین اپ استور ایرانی می‌توانید نرم افزارهای مورد نیاز خود را به راحتی نصب و استفاده کنید.

امروزه که اپ استورهای ایرانی زیادی به وجود آمده، شما باید بین همه این‌ها تصمیم بگیرید و بهترین اپ استور ایرانی را انتخاب کنید. برای این کار باید نکته‌های زیادی را در نظر بگیرید و سعی کنید معتبرترین اپ استور را پیدا کنید، اما در این مطلب ما به شما کمک می‌کنیم تا با معتبرترین اپ استور ایرانی آشنا شوید و از آن استفاده کنید.

پشتیبانی همیشه در دسترس

سازمان‌ها و کمپانی‌ها برای اینکه بتوانند خدمات خود را به بهترین نحو به کاربران و مشتریان خود ارائه دهند، قبل از هر چیزی باید گوش شنوای خوبی داشته باشند و به کاربران خود پاسخگو باشند. داشتن یک پشتیبانی همیشه در درسترس به شما کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانید همیشه سوالات خود را مطرح کنید و از کارشناسان آن‌ها راهنمایی بگیرید.آی‌اپس یکی از معدود اپ استورهایی است که پشتیبانی همیشه در دسترس دارد و پاسخگوی کاربران است. این مسئله باعث می‌شود شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید و درگیر ابهامات نشوید. البته نکته‌ای که در این بخش بسیار مورد توجه است، امکان دسترسی به کارشناسان به شیوه‌های مختلف است. کاربران آی اپس این امکان را دارند تا از طریق تماس تلفنی، وب چت، واتساپ و حتی اینستاگرام با کاربران خود ارتباط برقرار کنید.

دغدغه‌ی کاربران ایرانی آیفون

با توجه به شرایط به وجود آمده در ایران و استفاده از اپ استورهای جایگزین، دغدغه‌های تازه‌ای برای کاربران iOS به جود آمد. یکی از اتفاقاتی که ممکن است آن را تجربه کرده باشید، پریدن اکانت اپ استورهای ایرانی است، به دلیل وجود تحریم‌ها ممکن است اکانت شما آیفون دارانی که ساکن ایران هستید ریوک شود و از کار بیوفتد، اما در اغلب استورهای ایرانی پس از این اتفاق ناگوار مسئولیتی در قبال حساب کاربری شما تقبل نمی‌کنند و مجبورید که مجددا اشتراک خریداری کنید. اما یکی از مزیت‌های آی‌اپس که آن را تبدیل به بهترین اپ استور ایرانی کرده است، داشتن گارانتی اکانت است.

بهترین اپ استور ایرانی از نظر کاربران iOS

در آی‌اپس هر زمان در طول مدت اشتراکتان هر اتفاقی برای حساب کاربری شما بیوفتد، با گارانتی اکانت دیگر نباید نگران این موضوع باشید، چراکه اگر اکانت شما بپرد، آی‌اپس بدون هیچ هزینه اضافی آن را به شما بر می‌گرداند و نیازی نیست مجددا اشتراک تهیه کنید.

دانلود بازی‌های پولی و آرکید

حتی اگر تحریم‌های اپل هم وجود نداشت باز هم چالش دانلود بازی‌های پولی شما را رها نمی‌کرد، دردسرهای پرداخت دلاری و هزینه‌های بالای آن باعث شده ایرانی‌ها از این موضوع دلسرد شوند و دانلود این بازی‌ها را به طور کلی فراموش کنند. اما با استفاده از بهترین اپ استور ایرانی یعنی آی‌اپس، می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید و حتی بازی‌های پولی را بدون هزینه‌ی اضافه دانلود کنید و لذت ببرید. البته در آی‌اپس شما می‌توانید بازی‌های معروف اپل آرکید را هم دانلود و نصب کنید.

اگر بخواهیم یک نتیجه گیری درباره استورها داشته باشیم، می‌توان گفت با توجه به وجود گارانتی و پشتیبانی همیشه در دسترس، آی‌اپس توانسته تجربه مثبتی را برای کاربران خود رقم بزند و رضایت آن‌ها را جلب کند و در نهایت بین iOS یوزرها با عنوان بهترین اپ استور ایرانی شناخته شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین اپ استور ایرانی از نظر کاربران iOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *