یکسان شدن تعرفه مکالمات برون شبکه و درون شبکه همراه اول

تعرفه مکالمات برون شبکه و درون شبکه همراه اول

تعرفه مکالمات برون شبکه و درون شبکه همراه اول | یکی از اپراتورهای اساسی و محبوب در ایران، اپراتور همراه اول می باشد. این اپراتور در حال حاضر برای تمامی مکالمات درون شبکه و برون شبکه تعرفه ای ثابت درنظر گرفته است که قبلا تعرفه ی هرکدام متفاوت بود.

تعرفه مکالمات برون شبکه و درون شبکه همراه اول

تعرفه پایه سرویس های مکالمه ی درون شبکه و برون شبکه برای اپراتور همراه اول از ابتدای مهرماه یکسان خواهد شد. بر اساس گزارش اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران، هر دقیقه مکالمه درون شبکه و برون شبکه به طور تک نرخی برای سیم‌ کارت‌ های دائمی 599 ریال و برای سیم‌ کارت‌ های اعتباری 899 ریال محاسبه خواهد شد و برای مشترکان همراه اول تفاوتی نخواهد کرد که با کدام یک از اپراتورها تماس بگیرند. در طی اطلاعیه این اپراتور آمده است که این سیستم محاسبه جدید قیمت‌ گذاری سبب سهولت و شفاف شدن بیش‌ تر در محاسبات هزینه ی مکالمات مشترکان خواهد شد. از سایر ویژگی های این طرح کاهش تعرفه تماس‌ های برون‌ شبکه ای برای مشترکان سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول می باشد.

تعرفه مکالمات برون شبکه و درون شبکه همراه اول

به طور همزمان با اجرایی شدن این طرح که در چارچوب تصویبات رگولاتوری و مطابق با روش‌ های روز قیمت‌ گذاری در دنیا می باشد، به منظور بالا بردن قدرت انتخاب و قابلیت مدیریت بیش‌ تر هزینه های مشترکین، بسته‌ های مقرون‌ به‌ صرفه و متفاوت مکالمات درون‌ شبکه ای برای مشترکان سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است. مشترکان دائمی و اعتباری می‌ توانند با شماره‌ گیری #337*10* بسته‌ های مکالمه ی ماهانه را مشاهده و خریداری نمایند.

قبل از این در مرحله ابتدایی یکسان‌ نمودن تعرفه ی مکالمات همراه اول، طرح یکسان‌ نمودن تعرفه ی مکالمات برای مشترکان سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول صورت پذیرفت که با استفاده از آن، هزینه‌ های جابجایی در داخل شبکه، تعرفه‌ های اوج ترافیک و زمان های غیر اوج ترافیک و هزینه‌ های بین شهری و بین استانی حذف شده و تعرفه های مکالمات درون‌ شبکه ای برای مشترکان سیمکارت های دائمی و اعتباری یکسان شد ولی بر اساس طرح جدید، تعرفه های تمامی تماس‌ های درون شبکه ای و برون شبکه ای همراه اول نیز یکسان می باشد.

بیشتر بخوانید  برای نخستین بار سیمکارت VIP توسط همراه اول ارائه می گردد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یکسان شدن تعرفه مکالمات برون شبکه و درون شبکه همراه اول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *