طرح اینترنت نامحدود رایگان همراه اول (از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح)

همراه اول

طرح اینترنت نامحدود رایگان همراه اول (از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح) : شرکت همراه اول برای مشتریان خود که حجم بیش از 10 گیگابایت یا بیشتر را از همراه اول خریداری کرده اند اینترنت نامحدود رایگان ارائه  می نماید. به گزارش زوم تک به نقل از همراه اول اینترنت نامحدود رایگان همراه اول تا اطلاع ثانوی تمدید می شود. شایان ذکر است مشتریانی که از اینترنت حجم 10 گیگ یا بیشتر استفاده می نمایند می توانند از ساعت سه الی هفت صبح از ترافیک رایگان همراه اول بصورت نامحدود استفاده نمایید. حتما مقاله ساعت اینترنت شبانه همراه اول را هم مطالعه نمایید.

شایان دکر است تمامی کاربران سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول که از حجم روزانه ده گیگابایت یا بیشتر استفاده می کنند می توانند از طرح اینترنت رایگان استفاده نمایند.

همراه اول اعلام کرده است که کسانی که از بسته اینترنت کمتر از ده گیگابایت استفاده کرده اند نمی توانند از طرح اینترنت رایگان همراه اول استفاده نمایند.

همچنین این نکته را در نظر بگیرید که تنها کسانی می توانند از این طرح استفاده نمایند که حجم روزانه بسته های اینترنت شان 10 گیگابایت یا بیشتر باشد.

شما می توانید از کد دستوری *۱۰۰۰*۲۲# برای دریافت بسته های مختلف اینترنت استفاده نمایید. شایان ذکر است تمامی کاربران همراه اول که از بسته های اینترنت آلفا پلاس ، اینترنت همراهی ، انارستان استفاده می نمایند از این اینترنت رایگان استفاده نمایند.

براساس اطلاع همراه اول کسانی که بسته های اینترنت هدیه دارند همچون بسته های هدیه برای طرح تعویض سیمکارت ها هم نمی توانند از این طرح اینترنت رایگان استفاده نمایند.

شایان ذکر است اگر بسته اینترنت کاربر قبل از ساعت 3 صبح به اتمام برسد یا بین بازه ساعتی 3 تا 7 تمام شود اینترنت وی بصورت آزاد حساب می شود.

از این طرح شما می توانید از تمامی سایت های ایرانی و خارجی استفاده نمایید. ترافیک بین الملل و داخلی در این طرح هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

مشترکینی که از تمامی روش های خرید اینترنت استفاده کرده اند می توانند از این بسته اینترنت رایگان شبانه استفاده نمایند.
همچنین نیازی نیست کد دستوری خاصی را برای استفاده از اینترنت رایگان همراه اول وارد نمایید ، این طرح بصورت پیش فرض برای تمامی مشترکین همراه اول فعال است.

بیشتر بخوانید  بسته های اینترنت شبانه به طور تدریجی حذف خواهند شد

 

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : طرح اینترنت نامحدود رایگان همراه اول (از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح)

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. این مطالب تاریخ گذشته رو حذف کن مادر جنده!
    کلی نتم برای این صفحه‌های دوره نمرود هدر رفت. کیرم تو ناموست