گوگل توسعه گوشی تاشو دوم را کنسل کرد

گوگل توسعه گوشی تاشو دوم را کنسل کرد

شرکت گوگل پیشتر با معرفی پیکسل فولد رسما وارد صنعت گوشی های تاشو شد. تلفن هوشمند پرچمداری که سبک طراحی سری پیکسل 7 داشته و از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره می برد.

به تازگی Ivy Ross مدیر بخش طراحی محصول سخت افزاری گوگل فاش کرد که پیشتر روی یک گوشی تاشو دوم هم مشغول کار بود. اما روند توسعه به درستی پیش نرفت و دستگاه گزینه مناسبی برای ارائه نبود و در نهایت کنسل شد. بنابراین تیم توسعه ای که مشغول طراحی این گوشی بودند، فعالیت روی این پروژه را متوقف کردند.

این خبر را Ivy Ross در طول یک برنامه پادکست مربوط به گوگل فاش کرد. او افزود که این شرکت سعی دارد تا محصولاتی باکیفیت و متناسب با خواسته کاربران ارائه دهد. بنابراین قرار نیست محصولی ارائه شود که نقصی در طراحی و عملکرد دارد. در سال گذشته 9to5Google فاش کرد که گوگل روی گوشی تاشو دومی با اسم رمز Jumbojack مشغول کار است.

به نظر می رسد همان مدلی بوده که انتظار داریم. گوگل در اوایل این ماه طی کنفرانس سالانه I/O از Pixel Fold رونمایی کرد. Pixel Fold با قیمت 1799 دلار دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی تاشو و صفحه نمایش 5.8 اینچی بیرونی است. این دستگاه از چیپست گوگل تنسور 2، حافظه رم 12 گیگابایتی، باتری 4800 میلی آمپرساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی است.

گوگل توسعه گوشی تاشو دوم را کنسل کرد

در اخباری مرتبط نوع رنگی جدید هدفون گوگل Pixel Buds A اکنون در دسترس است. اکنون می‌توان رنگ «دریا» را برای مطابقت با جدیدترین گوشی هوشمند پیکسل 7a خریداری کرد. غول فناوری مستقر در کالیفرنیا، هدفون های Google Buds A خود را معرفی کرد، یک پیشنهاد اقتصادی از این برند در سال 2021 و تا همین اواخر این دستگاه فقط در رنگ های سفید، زغالی و زیتونی تیره موجود بود.

شایعات و افشاهای زیادی برنامه این شرکت را برای رونمایی از یک نوع رنگ جدید فاش کرده بود و همانطور که انتظار می رفت، گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O خود که در 10 می 2023 برگزار شد، نوع رنگی “Sea”  را معرفی کرد. نوع جدید رنگ گوگل Pixel Buds A اکنون با قیمت 99 دلار در بازار ایالات متحده موجود است و نوع رنگ دریا که یک رنگ آبی روشن است کاملاً با گوشی هوشمند Pixel 7a که همان رنگ را نیز دارد، مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید  افشا شدن نام اندروید P

همانطور که گفته شد، گوگل Pixel Buds A یک پیشنهاد اقتصادی از این برند است و دستگاه دارای روکش پلاستیکی مات و براق همراه با تثبیت کننده های سیلیکونی است. این هدفون همچنین استاندارد IPX4 ضد تعریق و آب داشته و ابعاد آن 20.7 در29.3 در17.5 میلی متر است. در مورد کیس شارژ آن نیز ابعاد 63*47*25 میلی متری خواهد بود.

منبع: hardwarezone

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل توسعه گوشی تاشو دوم را کنسل کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *