گوگل اپلیکیشن اندازه گیری معرفی کرد

گوگل

قابلیت واقعیت افزوده این روزا باعث شده که کمپانیای معروفی مثل گوگل و اپل سر این موضوع با هم دیگه رقابت کنن و به یه چالش بزرگ تبدیل بشه. حالا اگه بخواید عملکرد اونا رو توی این زمینه بررسی کنید باید به اپلیکیشن Measure هر کدوم از این کمپانیا مراجعه کنید و اونا رو باهم مقایسه کنید. این موضوع توی شرایطی هستش که کمپانی اپل تازه قصد داره توی iOS 12 از این اپلیکیشن رونمایی کنه ولی گوگل اومده از اپل جلو زده و این اپلیکیشن رو برای همه ی کاربراش انتشار داده … .

باید در این مورد بگیم که این اپلیکیشن روی همه ی دستگاه هایی که از پلتفرم ARCore پشتیبانی می کنن اجرا میشه و میتونن اونو نصب کنن. این اپلیکیشن اندازه گیری زا قابلیتای محاسبات فضایی ARCore استفاده میکنه و اجسامو توی دنیای واقعی اندازه گیری میکنه. با این اپلیکیشن می تونید خیلی راحت دوربین گوشی خودتون رو به روی اجسام بگیرید و فاصله ی لبه به لبه ی اونا رو براتون بگه. (نتیجه بر اساس متر یا فوت هستش)

یه کاربرد دیگه داره و واسه خانومای ایرانی خوبه اینه که می تونید داخل یه فروشگاه از لوازم خونگی عکس بگیرید و با ابعاد خونتون اونا رو مقایسه کنید ببینید جا میشه یا نه؟!

باید بگیم که به نکته ام باید توجه کنید، اونم اینکه توی توضیحات این اپلیکیشن نوشته که همه ی ابعاد ارائه شده تخمینی هستن؛ حالا منظور از این نوشته ی گوگل اینه که هیچ مسئولیتی در صورت بروز اشتباه متوجه گوگل نیستش! این موضوع اینون نشون میده که حتی مدیرای کمپانی گوگل هم خوب میدونن که ARCore و ARKit همچینم بی مشکل نیستن … !

به زورکلی پیشنهاد میکنیم که فقط به اپلیکیشن Measure گوگل تو این زمینه اکتفا نکنید و خودتون قبلش دقتش رو بسنجید.

 

نظرتون در مورد این اپلیکیشن توی زوم تک یادتون نره هااااااااا…. :*

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل اپلیکیشن اندازه گیری معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *