گوشی Xperia 5 IV سونی بزودی معرفی می شود

گوشی Xperia 5 IV سونی بزودی معرفی می شود

سونی در حال حاضر به عرضه سه گوشی هوشمند در سال معروف است: Xperia 1، Xperia 10، و Xperia 5. نسل چهارم (IV) از دو مدل قبلی چند ماه پیش معرفی شد. اکنون که در نیمه‌های سال قرار داریم، این شرکت ممکن است در نهایت نسخه جدید گوشی دوم را عرضه کند زیرا به نظر می‌رسد توسط FCC تأیید شده است.

یک گوشی هوشمند آینده سونی توسط Sumaho Digest (از طریق NotebookCheck) در FCC مشاهده شده است. گفته می شود این دستگاه با نام Xperia 5 IV عرضه می شود. طبق لیست، صفحه نمایش گوشی به صورت مورب 153.5 میلی متر بوده که تقریباً به 6 اینچ می رسد. علاوه بر این، به جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB Type-C مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، گوشی WiFi 6 و NFC را با پشتیبانی از FeliCa برای بازار ژاپن ارائه خواهد کرد. جالب اینجاست که از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. برای ناآگاهان، پیشینیان آن به شارژ سیمی محدود می شدند. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر پیرامون سونی Xperia 5 IV داریم. هنوز مشخص نیست که این دستگاه از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 یا Snapdragon 8 Plus Gen 1 قدرت می گیرد.

با این حال، می‌توان انتظار داشت که آن را با صفحه نمایش OLED که نرخ نوسازی 120 هرتزی، مقاومت در برابر آب IP68، سیستم دوربین سه‌گانه و بلندگوهای استریو دوگانه عرضه کند. این گوشی می تواند در نمایشگاه IFA که در 2 تا 6 سپتامبر برنامه ریزی شده معرفی شود. در اخباری مرتبط  بازار اندروید تحت تسلط گوشی هایی است که دوربین‌های سلفی دارند و مستقیماً روی صفحه نمایش قرار می گیرند. سونی همچنان گوشی هایی با قاب بالایی کوچک اما ایده آل عرضه می کند که فضای کافی برای دوربین جلو دارد.

منابع نزدیک این شرکت اولین رندر از گوشی پرچمدار نسل بعدی سونی، Xperia 1 V را منتشر کرده اند که انتظار می رود حاشیه کمتری داشته باشد و نکته جالب اینجاست که چهار حفره کوچک هم در قسمت فوقانی نمایشگر جای دارد. به گفته یک منبع، سونی در حال کار بر روی یک فناوری کاملاً جدید دوربین جلو است که با هر چیزی در بازار متفاوت است.

بیشتر بخوانید  سونی همراه با ویندوز فون در سال 2014 !

هنوز جزئیاتی در مورد کار این افشاگر گزارش نشده، اما می‌توان فرض کرد که نور از طریق چهار سوراخ کوچک جمع‌آوری می‌شود که می‌توان آن را حتی روی چنین قاب کوچکی قرار داد. عرضه سونی Xperia 1 V باید سال آینده انجام شود.

در اخباری مرتبط شرکت سونی پیشتر گوشی میان رده جدید خود را تحت عنوان سونی Xperia Ace III معرفی کرد که از طراحی نسبتا بهبودیافته در مقایسه با قبل و مشخصات سخت افزاری بهتر بهره می‌برد و حال این محصول راهی بازار شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Xperia 5 IV سونی بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *