مایکروسافت و رونمایی از لپ تاپ کوچک سرفیس لپ تاپ گو

مایکروسافت

شرکت های بزرگ تولیدکننده محصولات دیجیتالی این روزها سعی می کنند به سراغ تولیداتی بروند که هزینه کمی برای مشتریان در پی دارد. دستگاه هایی که خوش قیمت و کاربردی هستند و می توانند رضایت مخاطب را جلب کنند.

در این بین باید به شرکت مایکروسافت اشاره داشت. کمپانی که در تلاش است سهم قابل توجهی را در صنف فناوری به خود اختصاص دهد. این برند ردموندی به تازگی لپ تاپ کوچک و نسبتا ارزان قیمت سرفس لپ تاپ گو را معرفی کرد.

لپ تاپی باکیفیت که با قیمتی رقابتی به فروش خواهد رسید. از مشخصات کلیدی آن باید به نمایشگر 12.4 اینچی لمسی با نسبت ابعاد 3:2 و باکیفیت. وزن  Surface Laptop Go  تنها 1110 گرم است و ابعاد دقیق آن 278.18 در 205.67 در 15.69 میلیمتر اعلام شد. بنابراین جمع و جور بوده و افراد می توانند آن را به سادگی حمل کنند.

به نوعی باید این مدل را سبک ترین نوت بوک سرفیس به حساب آورد. در قسمت پایه جنس کامپوزیت پلی کربنات به کار گرفته شده و قسمت بیرونی نیز آلومینیوم به حساب می آید. در زمینه سخت افزاری مایکروسافت چیپ نسل دهمی  Core i5-1035G1 اینتل را با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه کرد.

مایکروسافت

در بخش ارتباطی به پورت USB-A، USB-C،  Surface Connect و جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز است. شرکت سازنده معتقد بوده سرفیس لپ تاپ گو عمر باتری 13 ساعته ای رقم خواهد زد و یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده در کلید پاور هم دارد.

یک حسگر دوربین وبکم 720 پیکسلی، اسپیکرهای پروضوح Omnisionic با پشتیبانی فناوری Dolby Audio، میکروفون دوگانه، پشتیبانی وای فای 6 و بلوتوث 5.0 دیگر مشخصات محصول سرفیس گو است.

درباره تاریخ عرضه و قیمت این لپ تاپ مایکروسافت جزئیات زیر را به اشتراک گذاشت:

  • مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 549 دلار
  • مدل8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 669 دلار
  • مدل8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بیش از 899 دلار

تاریخ دقیق عرضه مشخص نشد اما در نوامبر امسال به فروش خواهد رسید و از هم اکنون نیز می توان به پیش خرید این لپ تاپ کوچک، نرم و کاربردی با سیستم عامل ویندزو 10 و از برند سرفیس پرداخت. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  تصاویر سرفیس 6 پرو افشا شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت و رونمایی از لپ تاپ کوچک سرفیس لپ تاپ گو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *