گوشی با صفحه نمایش بزرگ و قیمت پایین

گوشی با صفحه نمایش بزرگ و قیمت پایین: کمپانی هوواوی با ارائه اخرین محصول خود قصد رقابت با iPhone X (با قیمت ۹۹۹ دلار) و Galaxy S8 (با قیمت ۷۲۹.۱۱ دلار) را نداشته است، در عوض گوشی Honor 7X برای افرادی مناسب است که می خواهند با خرج کردن پولی کمتر یک گوشی مناسب و کارامد داشته باشند.

میتوان گفت گوشی Honor 7X که قیمت ان تقریبا نزدیک به ۳۰۰ دلار خواهد بود رقابت نزدیکی با گوشی Moto G5 Plus ( با قیمت ۲۹۹ دلار) دارد. گوشی Moto G5 Plus ضد آب طراحی شده است (در حالی که 7X نمی باشد) و در عوض گوشی Honor 7X دارای یک صفحه نمایش بزرگ و طراحی زیبا می باشد، به احتمال بالا این امر باعث میشود که بیشتر مردم در میان این دو گوشی 7X را انتخاب کنند.
فعلا ما اطلاعات دقیقی راجع به قیمت گوشی نداریم، اما انتظار میرود که چیزی کم تر از سیصد دلار باشد(مدل قبلی Honor 6X با قیمت ۲۲۵ دلار عرضه شد). تاریخ دقیق عرضه این گوشی نیز فعلا مشخص نمی باشد.
اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵.۹۳ اینچ می باشد ودارای حاشیه هایی باریک میباشد که این امر به زیبایی این گوشی کمک بسزایی کرده است. همچنین گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در پشت می باشد. صفحه نمایش گوشی بسیار بزرگ می باشد، این ویژگی در گوشی هایGalaxy S8, Google Pixel 2 و Huawei Mate10 Pro نیز وجود دارد اما مسئله اینجاست که قیمت انها بسیار بالاتر است.

 

صفحه نمایش بزرگ و حاشیه های باریک Honor 7X باعث میشود همانند یک گوشی گران قیمت بنظر بیاید. بدنه گوشی تماما فلزی است و احساس خوبی را هنگام استفاده به کاربر میدهد، تراکم پیکسلی ۲۱۶۰*۱۰٨۰ گوش باعث میشود که متون بسیار تیز و واضح نمایش داده شوند و خواندن انها حتی در نور زیاد نیز راحت می باشد.

پردازنده چهارهسته ای کایرین۶۵۹ ساخته هواوی در گوشی بکار رفته است. استفاده از این گوشی برای کاربران اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر و همچنین اشخاصی که با گوشی زیاد بازی میکنند بسیار مناسب است و اجرای کثر بازی ها در این گوشی روان است.
دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشت گوشی میتواند عکسهای رنگی با جزئیات زیادی را ثبت کند. همچنین میتوانید رنگ ها را به حالت سرد در بیاورید، هم چنین یک حالت تنظیم دستی وجود دارد که میتوانید بالانس رنگ سفید را تنظیم کنید. لنز دوم باعث ایجاد تصاویری با وضوح بالاتر و جزئیات بیشتر میشود.
دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی عکس هایی شفاف با زاویه دید گسترده به شما میدهد و ثبت عکس های دسته جمعی کار سختی نیست.
میزان ظرفیت باتری ۳۳۴۰ میلی آمپرساعت و غیر قابل تعویض می باشد.

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی با صفحه نمایش بزرگ و قیمت پایین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *