گوشی سونی مدل Xperia XA1 پلاس از دور خارج می شود! آیا سونی می تواند قبل از این رخداد طول عمر باتری اش را زیاد کند؟

Xperia XA1

به نظر می‌رسد سونی آماده معرفی یک واسط  کاربری جدید اندرویدی است که قرار است برای Xperia XA1  و Xperia XA1 ultra ارائه گردد که هر دو آنها در اوایل امسال معرفی شده اند.

با توجه به وبسایت MobilTelefon کشور روسیه، این گوشی جدید قرار است Xperia XA1 پلاس نامیده شود که در ادامه ی مطلب به بحث درباره این گوشی خواهیم پرداخت.

Xperia XA1به گزارش رویترز، سونی xperia XA1 پلاس دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و از همان پردازنده ای که در قلب برادران قدیمی ترش قرار گرفته بود(Media Tek Helio P20 )  یعنی پردازنده ی قدرتمند 8 هسته ای استفاده خواهد کرد. (MT6757)

ویژگی های دیگر این گوشی شامل یک اسکنر اثر انگشت می باشد که در قسمت بغل گوشی، روی دکمه Power  قرار گرفته است و پورت usb تایپ c و چهار گیگابایت رم و۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خارجی و یک باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی نیز به روی سخت افزار آن تعبیه شده است. جالب اینجاست که این باتری بزرگترین باتری در سری گوشی‌های اسمارت فون سونی می باشد و برای اینکه گفته بالا تصدیق شود، به مقایسه بین گوشی Xperia XA1 ultra را که بسته به یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و گوشی Xperia XZ permium با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی 4K  دارای یک باتری ۳۲۳۰ میلی آمپری توجه کنید.

Xperia XA1در جلوی گوشی Xperia XA1 پلاس یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته در حالی که دوربین عقب آن ۲۳ مگاپیکسل می باشد. در حال حاضر بر روی این گوشی از اندروید ۷ استفاده شده در حالی که بعدها می توان آن را به اندروید ۸ به روز رسانی کرد.

در حال حاضر معلوم نیست که قیمت این گوشی چقدر خواهد بود و حتی معلوم نیست که آیا این گوشی در آمریکای شمالی عرضه شود یا نه؟ باید منتظر خبرهای بعدی از سونی باشیم.

در هر صورت ممکن است گوشی ۳۱ آگوست 2017 عرضه شود و در زمان رویداد  IFA 2017 سونی احتمالاً Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact  در کنار هم معرفی نماید.

برای اطلاع از خبرهای این کمپانی معروف و پرطرفدار با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 VI

نظرات در مورد : گوشی سونی مدل Xperia XA1 پلاس از دور خارج می شود! آیا سونی می تواند قبل از این رخداد طول عمر باتری اش را زیاد کند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *