گوشی Redmi A1+ اقتصادی معرفی شد

گوشی Redmi A1+ اقتصادی معرفی شد

شیائومی قبلا تایید کرده بود که در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید مقرون به صرفه در هند است. اکنون Redmi A1+ رسما در بازار معرفی شده است. بنابراین بیایید نگاهی به مشخصات، قیمت و موارد دیگر بیاندازیم.

گوشی مقرون به صرفه جدید غول فناوری چینی دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی در جلو با پنل LCD، نسبت تصویر 20:9، بریدگی قطره ای و وضوح HD+ با نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز است. در همین حال، قسمت پشتی دارای تنظیمات دوربین دوگانه بر روی یک ماژول دوربین است که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. این همچنین دارای یک فلاش LED است و همچنین یک اسکنر اثر انگشت در پشت در نزدیکی مرکز پنل پشتی تعبیه شده است. قابل ذکر است، پنل پشتی نیز یک روکش بافت چرمی را ارائه می‌کند تا حس برتر را به آن اضافه کند.

تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین عکاسی عمق 2 مگاپیکسلی در پشت است، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. در زیر کاپوت، دستگاه به تراشه هلیو A22 مدیاتک مجهز شده است که با حداکثر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است که می توان آن را از طریق اسلات کارت microSD افزایش داد. این دستگاه همچنین از یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند.

Redmi A1+ روی سیستم عامل اندروید 12 (Go Edition) خارج از جعبه اجرا می‌شود و در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی نیز موجود است. فروش این دستگاه در هند از 17 اکتبر آغاز می شود و فروش آن از ساعت 12 بعد از ظهر IST آغاز می شود. نسخه 2 گیگابایتی + 32 گیگابایتی آن با قیمت 6999 INR به فروش می رسد در حالی که مدل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی آن دارای برچسب قیمتی 7999 INR خواهد بود. این دستگاه برای خرید در وب‌سایت Mi.com، Mi Home Stores و Amazon و همچنین سایر شرکای خرده‌فروشی در دسترس خواهد بود.

منبع

4.9/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 13 Pro در راه بازار جهانی

نظرات در مورد : گوشی Redmi A1+ اقتصادی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *