چه انتظاری از رویداد WWDC 2023 اپل داریم؟

چه انتظاری از رویداد WWDC 2023 اپل داریم؟

بسیاری از علاقمندان و توسعه دهندگان سخت در انتظار برگزاری رویداد WWDC 2023 اپل هستند. رویداد کنفرانسی سالانه ای که هر سال در بهار برگزار می شود و در آن علاوه بر معرفی سیستم عامل جدید، برخی اوقات شامل معرفی محصول جدیدی هم می شود.

این رویداد قرار است هفته نخست ماه ژوئن برگزار شده و از 6 ژوئن آغاز می شود. شایعات مربوط به تاریخ WWDC 2023 از یک منبع بعید منتشر شده و جزئیات برنامه مشخص نیست. رایان جونز، توسعه‌دهنده اپلیکیشن Flighty، تاریخ چندین برنامه را که 4 ژوئن در کالیفرنیا به هم پیوسته بودند، در توییتر به اشتراک گذاشت که کالیفرنیا خانه دفتر مرکزی اپل و اپل پارک بود.

پس از توئیت جونز، با نظراتی همراه گشت. ShrimpApplePro، که پیروان قابل توجهی برای ارائه دقیق جزئیات محصول اپل دارد، اظهار داشت که WWDC 2023 در 5 ژوئن برگزار خواهد شد. SnoopyTech نیز به همین تاریخ اشاره کرده و بر اهمیت هفته اول ژوئن تاکید کرد.

به طور معمول، اپل تاریخ رسمی رویداد WWDC را یک ماه قبل اعلام می کند. سال گذشته، اپل WWDC 2022 را در 6 آوریل اعلام کرد، و این رویداد دقیقا یک ماه بعد، در 6 ژوئن برگزار شد. برای WWDC 2023، می‌توانیم جدول زمانی مشابهی را پیش‌بینی کنیم، با اعلام مطبوعاتی در 5 آوریل.

در حالی که تمرکز اصلی WWDC بر روی نرم افزار است، این احتمال وجود دارد که رویداد امسال بتواند شامل یک اعلامیه سخت افزاری غافلگیر کننده باشد. ممکن است هدست واقعیت افزوده مورد انتظار در WWDC 2023 معرفی شود.

باید منتظر ماند تا مشخص شود کوپرتینویی ها برای رویداد امسال خود چه برنامه ای در سر دارند. اپل تاکنون اطلاعاتی ارائه نکرده و هیچ گاه نمی توان از محصولات آینده آن با خبر شد. برخلاف سایر شرکت ها که همیشه اطلاعات محصولاتشان لو می رود، درباره اپل کمتر چنین چیزی رخ داده است. به هر حال انتظار داریم اشاره کوچکی به هدست واقعیت افزوده این شرکت شود، هدستی که سالیان طولانی بوده شایعاتی درباره آن منتشر می شود اما تاکنون کوپرتینویی‌ها اشاره به آن نداشتند.

گفته می شود هدست مورد اشاره دارای طراحی ارتقایافته و مشخصات کلیدی برجسته است که می تواند موردتوجه علاقمندان صنعت قرار گیرد. مشخص نیست چه ویژگی در دستگاه تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  آیفون 14 زرد در نهایت معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چه انتظاری از رویداد WWDC 2023 اپل داریم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *