گوشی Realme GT 2 Pro به پردازنده اسنپدراگون 898 مجهز است

گوشی Realme GT 2 Pro به پردازنده اسنپدراگون 898 مجهز است

در اوایل این هفته، مشخصات کلیدی Realme GT 2 Pro آینده فاش شده است. گفته می شود این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 888 و دوربین 108 یا 50 مگاپیکسلی خواهد بود. حال به تازگی جزئیات تازه ای منتشر شد که اطلاعات جالبی دارد.

طبق پستی که WHYLAB، یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد در Weibo منتشر کرده، Realme GT 2 pro با شماره مدل RMX3301 در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد. برخلاف گزارش های قبلی، گفته می شود که این دستگاه یک چیپ از کوالکام دارد.

این پردازنده چیزی نیست جز Snapdragon 8 Gen1، با نام مستعار Snapdragon 898. این گوشی هوشمند به حافظه LPDDR5 رم و حافظه داخلی فلش UFS 3.1 مجهز خواهد شد. ظاهرا صفحه نمایش 6.51 اینچی FHD+ AMOLED با نمایشگر حفره دار و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارد. انتظار می‌رود نرخ نوسازی بالا و تراکم پیکسلی 404ppi باشد. همچنین گفته می شود که این گوشی به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهد شد.

برای بخش دوربین، ممکن است یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی اصلی + 8 مگاپیکسلی اولتراواید+ 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین از سیستم فوکوس خودکار، OIS و EIS هم برخوردار است. به نظر می رسد که فناوری نوینی در حسگر 50 مگاپیکسلی تعبیه شود.

انتظار می رود گوشی Realme GT 2 Pro از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد و حافظه رم و حافظه ذخیره سازی آن به ترتیب 8 و 128 گیگابایت باشد. GT 2 Pro احتمالاً با اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Realme UI 3.0 از پیش نصب شده عرضه می شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا بزودی ریلمی این محصول جدید خود را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی ریلمی GT Neo 5

نظرات در مورد : گوشی Realme GT 2 Pro به پردازنده اسنپدراگون 898 مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *