هدفون شیائومی Buds 4 Pro در راه بازارهای اسیایی

هدفون شیائومی Buds 4 Pro در راه بازارهای اسیایی

شیائومی به تازگی گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی را برای بازار جهانی معرفی کرده است. این اعلامیه در کنگره جهانی موبایل 2023 انجام شد، جایی که این برند همچنین از Xiaomi Buds 4 Pro برای بازار بین المللی رونمایی کرد. شایان ذکر است که شیائومی قبلاً این هدفون ها را در دسامبر 2022 برای بازار داخلی چین خود عرضه کرده بود.

تاکنون، شیائومی این هدفون‌ها را تنها به صورت رسمی در بریتانیا عرضه کرده است. با این حال، فهرست گواهینامه اخیر نشان می دهد که به زودی به مناطق دیگر نیز خواهد آمد. شیائومی Buds 4 Pro در پایگاه داده TRDA ظاهر شده است، به این معنی که عرضه در امارات نزدیک است. این لیست هیچ جزئیاتی را در مورد محصول به جز شماره مدل M2224E1 نشان نمی‌دهد.

هدفون های Xiaomi Buds 4 Pro فناوری حذف نویز فعال (ANC) را ارائه می دهند که سطح نویز را تا 48 دسی بل کاهش می دهد. آنها همچنین دارای یک ویژگی صوتی ابعادی داخلی هستند که حرکات سر را تشخیص می دهد و صدا را برای یک تجربه صوتی واقعی و دقیق تنظیم می کند.

این هدفون ها در یک جعبه ایمن “کپسول فضایی” ذخیره می شوند و دارای نوک گوش نرم ساخته شده از LSR در سه اندازه مختلف برای یک تناسب راحت هستند که با ویژگی “Intelligent Fit Monitoring” بهبود یافته است. این هدفون‌ها اتصال دو دستگاهی را ارائه می‌کنند که تا 9 ساعت عمر باتری مستقل دارد و در مجموع تا 38 ساعت در صورت استفاده با کیس شارژ.

هدفون ها از اتصال پایدار بلوتوث 5.3، کدک های SBC/AAC/LHDC 4.0 و درایورهای دینامیک مغناطیسی 11 میلی متری برای صدای باکیفیت پشتیبانی می کنند. آنها همچنین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند (IP54) و مجهز به حسگر 3Mic+ boneprint sound برای تماس های صوتی واضح و همچنین سه حالت شفافیت برای گوش دادن به صدای محیط هستند. دسته گوش از عملکرد حساس به فشار برای جابجایی بین حالت های کاهش نویز، موسیقی و کنترل تماس های دریافتی پشتیبانی می کند.

در چین، این هدفون ها 1099 یوان (163 دلار) قیمت دارند، در حالی که مشتریان بریتانیایی می توانند آنها را با قیمت 249 پوند خریداری کنند. تفاوت در قیمت‌گذاری داخلی و بین‌المللی بسیار زیاد است، با این حال، معمولاً در مورد قیمت‌گذاری بریتانیا و اروپا چنین است.

بیشتر بخوانید  سری ردمی نوت 11 به پردازنده دیمنسیتی 920 مجهزند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون شیائومی Buds 4 Pro در راه بازارهای اسیایی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *