گوشی MOTOROLA X40 موتورولا در ماه دسامبر معرفی می شود

گوشی MOTOROLA X40 موتورولا در ماه دسامبر معرفی می شود

موتورولا در حال آماده شدن برای معرفی موتورولا X40 با اسنپدراگون 8 نسل 2 است. امسال، این شرکت موفق نشد اولین با چیپست جدید کوالکام باشد. با این حال، همچنان در بین اولین ها خواهد بود. در چند روز آینده شاهد عرضه سری iQOO 11 و Xiaomi 13 خواهیم بود. همه اینها آخرین پردازنده را به همراه خواهد داشت، به هر حال، گزارش جدیدی مبنی بر اینکه Motorola X40 نیز در ماه دسامبر ظاهر می شود، اگرچه تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

مدیر کل بخش موبایل لنوو، چن جین، تایید کرد که Moto X40 در ماه دسامبر در چین عرضه خواهد شد. مدیر اجرایی همچنین تایید می کند که پرچمدار موتورولا با گواهی IP68 عرضه خواهد شد. این بدان معناست که گوشی مستقیماً در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. جین تاریخ را فاش نکرد و مشخصات گوشی را فاش نکرد. با این حال، شایعات پرهیجان بوده است و ما می دانیم که باید چه انتظاری داشته باشیم.

موتورولا X40 در جای دیگری با نام Motorola Edge 40 Pro عرضه خواهد شد. همتای جهانی باید در سه ماهه اول سال 2023 ظاهر شود. قبلاً گواهی FCC خود را دریافت کرده است که یکی از مراحل ضروری برای انتشار در آمریکای شمالی است.

طبق اطلاعات فاش شده، موتورولا X40 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED خواهد بود. رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد داشت و این بار تا 165 هرتز به روز می شود. موتورولا واقعاً روی نرخ تازه سازی شرط بندی می کند تا دستگاه های خود را جذاب کند. این پنل با پشتیبانی از HDR 10+ عرضه می‌شود و زمانی که صحبت از صدا به میان می‌آید دارای یک بلندگوی دوگانه با Dolby Atmos خواهد بود.

یک آرایه دوربین سه گانه وجود خواهد داشت. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. گنجاندن دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو یک ارتقاء نسبت به موتورولا X30 و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی آن است. ما انتظار داریم یک سوراخ پانچ در مرکز یک تیرانداز 32 مگاپیکسلی در جلو داشته باشیم.

موتورولا X40 همچنین دارای 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این شرکت این گوشی را با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 68 واتی عرضه خواهد کرد. همچنین باید به اندروید 13 با رابط کاربری MyUX 4.0 هم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر جدید از موتورولا XT2165

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی MOTOROLA X40 موتورولا در ماه دسامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *