انتشار تصویر رندر گوشی Pixel Fold گوگل

انتشار تصویر رندر گوشی Pixel Fold گوگل

گوگل در نظر دارد بزودی گوشی تاشو Pixel Fold خود را به عنوان اولین تجربه در این صنعت معرفی کند. تاکنون شایعات بسیاری از این مدل فاش شد و به تازگی تصویر رندر دستگاه به بیرون درز کرد.

طبق تصاویر، Pixel Fold گوگل طراحی شبیه به پیکسل 7 داشته اما در حالت یک گوشی تاشو. بنابراین انتظار داریم المان طراحی پیکسل 7 را روی این تلفن هوشمند تاشو شاهد باشیم.

البته همچون محصول تاشو اوپو، بدنه پهن‌تر به نظر رسیده و تجربه کاربری بهتری رقم می زند. طبق اخبار و شایعات مختلف، Pixel Fold به همان چیپ Tensor G2 در پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو مجهز می شود و دارای 12 گیگابایت رم است. این دستگاه از سیستم دوربین سه گانه در عقب برخوردار بوده و با این حال، آخرین اطلاعات فاش شده به مشخصات صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشو اشاره می کند و ممکن است خبر خوبی برای طرفداران پنل های نمایشگر پیشرفته باشد.

همانطور که توسط The Elec گزارش شد، گفته می شود که گوگل پیکسل فولد آینده دارای صفحه نمایش M13 سامسونگ است. این باعث می‌شود پیکسل فولد اولین دستگاهی باشد که از این فناوری استفاده می‌کند. این فناوری انتظار می‌رود نسبت به مجموعه مواد M12 موجود در گلکسی Z Fold 4 سامسونگ و مدل‌های آینده آیفون 15 اپل ارتقا یافته باشد. در حالی که هیچ اشاره ای به برتری M13 نسبت به M12 نشده، مجموعه مواد OLED شامل یک لایه ساطع کننده نور و یک لایه مشترک است، مانند ناخالصی، میزبان و پرایم پیکسل های جداگانه قرمز، سبز و آبی. این نشان می دهد که M13 می تواند دقت رنگ و عملکرد کلی نمایشگر را بهبود بخشد.

تاریخ رونمایی Pixel Fold هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما گمانه زنی می شود که در سال 2023 عرضه خواهد شد. اگر Pixel Fold از راه برسد، جالب است که ببینیم در برابر سایر تلفن های تاشو در بازار، از جمله سامسونگ، چگونه عمل می کند. گلکسی زد فولد 5 و آیفون‌های تاشوی آینده. در دیگر خبرها در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O سال گذشته، گوگل اولین تبلت خود را به نام پیکسل تبلت تایید کرد. انتظار می رود در I/O امسال که ماه آینده آغاز می‌شود، شاهد رونمایی کامل دستگاه باشیم. قبل از رونمایی، دستگاه در پایگاه داده FCC و وب سایت گواهی UL Solutions مشاهده شد. در این لیست ها شاهد برخی جزئیات محصول آینده گوگل هستیم.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی سری پیکسل 6 گوگل مشخص شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی Pixel Fold گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *