گوشی iQOO Z7 بزودی معرفی می شود

گوشی iQOO Z7 بزودی معرفی می شود

گوشی هوشمند جدید سری Z iQOO به زودی در هند عرضه می شود. نیپون ماریا، مدیرعامل iQOO هند عکسی از پیشنهاد آینده را در توییتر منتشر کرد که برخی از جزئیات کلیدی را فاش می کند. با وجود اینکه نام دستگاه مخفی مانده است، اما فونت موجود در تصویر Z7 را ذکر کرده است. این بدان معناست که iQOO Z7 به عنوان جانشین Z6 که در سپتامبر سال گذشته معرفی شد، وارد بازار خواهد شد.

تصویری که در توییت به اشتراک گذاشته شده توسط ماریا، طراحی پنل پشتی iQOO Z7 را نشان می دهد. شبیه به Vivo T1x سال گذشته با ماژول دوربین مستطیلی است که دو سنسور عمودی روی هم قرار گرفته است. با نگاهی دقیق تر، تصویر وجود OIS در گوشی هوشمند را تایید می کند. همچنین در کنار فلاش LED نوشته ای با عنوان Photography High Definition نوشته شده است. یک علامت تجاری iQOO در مرکز پایین پنل پشتی وجود دارد. در نهایت، پیشنهاد آینده در رنگ سبز دیده می‌شود و می‌توانیم انتظار گزینه‌های بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم.

بقیه جزئیات درباره iQOO Z7 هنوز فاش نشده است. با توجه به اینکه دستگاه مورد نظر قرار گرفته است، می توان انتظار داشت که این برند اطلاعات بیشتری را در روزهای آینده به اشتراک بگذارد. از آنجایی که سری Z زیربرند Vivo انحصاری آمازون است، می‌توان انتظار داشت که پیشنهادات آتی در پلتفرم تجارت الکترونیک در دسترس باشد.

گزارش قبلی نشان داد که سری iQOO Z7 دارای Z7 5G معمولی و Z7 Pro 5G به ترتیب با شماره مدل I2207 و I2213 خواهد بود. باید منتظر بمانیم و بفهمیم که آیا هر دو دستگاه به طور همزمان توسط این برند راه اندازی می شوند یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعاتی از گوشی iQOO 11 Pro

نظرات در مورد : گوشی iQOO Z7 بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *