گوشی Mate 40 هوآوی با چیپست Dimensity 1000+ در راه است

گوشی Mate 40 هوآوی با چیپست Dimensity 1000+ در راه است

TD Tech یکی از دارندگان مجوز محصولات هوآوی محسوب می شود. این شرکت تاکنون یک تلفن هوشمند به نام TD Tech N8 Pro معرفی و در بازار چین عرضه کرده است که در اصل یک گوشی هوآوی nova 8 Pro 5G به حساب می آید. مدت‌ها شایعه شده است که این شرکت نسخه اختصاصی هوآوی Mate40E را بزودی عرضه خواهد کرد. اکنون جزئیات جالبی در مورد این دستگاه فاش شده که نشان می دهد با مدلی قدرتمند رو به رو هستیم.

به گفته یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو به نقل از ITHome، گوشی آینده هوآوی Mate 40 که توسط TD Tech عرضه خواهد شد، از چیپست مدیاتک Dimensity 1000+ قدرت خواهد گرفت. جالب اینجاست که این افشاگر نام دستگاه را هوآوی Mate 40E عنوان نکرده است.

گزارش های قبلی نشان داده بودند که این گوشی خاص دارای شماره مدل TDT-MA01 خواهد بود. علاوه بر این، دستگاه از شارژ سریع سیمی 40 واتی پشتیبانی می کند، اما با شارژر عرضه نمی شود. پیشتر یک ویدئو تیک تاکی منتشر شد که حتی طراحی عقب دستگاه را با نام تجاری «TD Tech» در پایین نشان می داد.

متاسفانه تاریخ عرضه این گوشی هوشمند همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. حتی اگر عرضه شود، ما مطمئن نیستیم که چه تعداد از آن برای فروش ارائه خواهد شد زیرا TD Tech N8 Pro به سرعت عرضه شد و موجودی آن به اتمام رسید. با این اوصاف، انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی آینده کسب کنیم. باید منتظر ماند آیا TD Tech محصولات دیگری از هوآوی ارائه خواهد داد یا به همین مدل‌ها بسنده می کند.

در اخباری مرتبط گوشی هوشمند مرموز هوآوی 5G با نام تجاری TD Tech با شماره مدل AVA-PA00 در اینترنت ظاهر شده است. متأسفانه، لیست TENAA اطلاعاتی پیرامون نام دقیق و سخت افزار آن ارائه نمی دهد. بنابراین انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

در اوایل نوامبر 2021، یک گوشی به نام TD Tech N8 Pro در چین به طور رسمی عرضه شد. این دستگاه چیزی نیست جز یک هوآوی nova 8 Pro 5G تغییر برند داده شده نبود. چند روز پس از آن، مشخص شد که TD Tech تقریباً تمام محصولات هواوی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، گجت های پوشیدنی و تلویزیون‌های هوشمند را با نام تجاری خود عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  سری P70 هوآوی دارای چیپ Kirin 9000S

تقریباً در همان زمان، نسخه TD Tech هوآوی Mate40E 5G با شماره مدل TDT-MA01 در وب سایت آژانس صدور گواهینامه 3C ظاهر شد. لیست تایید کرد که این گوشی با شارژ سریع 44 واتی عرضه خواهد شد و حتی در یک ویدئو تیک تاک شاهد افشا آن بودیم.

دو ماه گذشت اما این گوشی هنوز عرضه نشده است. علاوه بر این، برند در حال حاضر یک گوشی دیگر در دست توسعه دارد. در اخباری مرتبط اوایل این هفته گزارشی منتشر شد مبنی بر این که محصول جدیدی از هوآوی با نامی نامشخص در پایگاه TENAA چین رویت شد. این پایگاه تعدادی از مشخصات کلیدی دستگاه و شماره مدل آن را فاش کرد، اما نام رسمی گوشی را دردسترس نبود. حال اکنون تصاویر زنده تایید کرده اند که بخشی از سری گوشی های هوشمند نوا خواهد بود.

با نگاهی به لیست TENAA، می‌توانیم گوشی هوشمند را به صورت کامل مشاهده کنیم که چه متریال و طراحی دارد. در حالی که پایگاه داده TENAA هنوز نام رسمی را فاش نکرد، پنل عقب دستگاه به وضوح برند Nova را به نمایش می گذارد. به عبارت دیگر، غول فناوری چینی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با قابلیت 4G است که با سیستم عامل HarmonyOS قدرت می‌گیرد. این دستگاه دارای شماره مدل JLN-AL00 بوده و از صفحه نمایش 6.78 اینچی LCD با وضوح 1080 در 2388 پیکسل برخوردار است.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Mate 40 هوآوی با چیپست Dimensity 1000+ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *