گوشی Honor Play 6C راهی بازار شد

گوشی Honor Play 6C راهی بازار شد

چند روز پیش، آنر از گوشی‌های هوشمند جدید سری Play 6 خود در کشور خود چین با نام Honor Play 6C رونمایی کرد. امروز فروش رسمی این گوشی هوشمند در بازار چین آغاز شد. Honor Play 6C اکنون با قیمت 1099 یوان در چین برای خرید در دسترس است که تقریباً به 153 دلار تبدیل می شود. رم 8 گیگابایتی و مدل 128 گیگابایتی 1299 یوان (181 دلار) قیمت دارد، اما هنوز به فروش نمی رسد. این گوشی هوشمند در سه رنگ نقره ای، مشکی و آبی عرضه می شود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD HD با وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز است. همچنین گواهی حفاظت از چشم با نور آبی کم Rheinland آلمان را دریافت کرده است.

در زیر کاپوت، این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 480 Plus 5G استفاده می کند که بر اساس فرآیند 8 نانومتری ساخته شده است. این دستگاه از عملکرد دو کارت هوشمند پشتیبانی می کند و می تواند دو سیم کارت 5G را به طور همزمان در حالت آماده به کار فعال کند. همچنین می تواند به طور خودکار اولویت کارت را بر اساس کیفیت شبکه تغییر دهد.

از نظر حافظه، دستگاه تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. در بخش دوربین، یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت با فلاش LED وجود دارد، در حالی که در قسمت جلویی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی ارائه می‌شود.

برای امنیت بیشتر، یک حسگر اثر انگشت در کناری تعبیه شده است. در بخش نرم افزار، این گوشی دارای رابط کاربری سفارشی Magic UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید است که به گفته شرکت به مدت سه سال به روز رسانی ها را دریافت خواهد کرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی تامین می شود و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. انتظار داریم بزودی گوشی های بیشتری توسط آنر عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی آنر Magic Vs 2 و کسب تاییدیه های جدید

نظرات در مورد : گوشی Honor Play 6C راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *