تبلت جان سخت Doogee R10 معرفی شد

تبلت جان سخت Doogee R10 معرفی شد

Doogee، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند و تبلت، در حال گسترش خط تولید خود با عرضه اولین تبلت مقاوم خود؛ Doogee R10 است. این تبلت قرار است در ماه می سال جاری وارد بازار شود.

انتظار می رود Doogee R10 از پردازنده Mediatek Helio G99 با 8 گیگابایت رم LPDDR4X استفاده کند. همچنین دارای صفحه نمایش 10.36 اینچی 2K IPS است که آن را برای پخش ویدیو، بازی یا انجام کار در حال حرکت ایده آل می کند.

این تبلت با سیستم عامل اندروید 13، با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 2.2 عرضه می شود که فضای کافی را برای همه برنامه ها، فایل ها و رسانه های شما فراهم می کند. علاوه بر این، این تبلت دارای اسلات کارت microSD برای افزایش بیشتر فضای ذخیره سازی تا 2 ترابایت است.

Doogee R10 دارای سنسور 20 مگاپیکسلی سونی در پشت و لنز 16 مگاپیکسلی سامسونگ در جلو است. همچنین با استانداردهای صوتی با وضوح بالا که توسط انجمن صوتی ژاپن تنظیم شده است مطابقت دارد و دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است.

گزینه های اتصال شامل بلوتوث 5.2 و وای فای 6 و همچنین پشتیبانی از شبکه های LTE خواهد بود. این تبلت دارای یک باتری 10800 میلی آمپر ساعتی است که برای استفاده طولانی مدت انرژی کافی را ارائه می کند. Doogee R10 همچنین با یک قاب چرمی TPU در بسته بندی خرده فروشی خود عرضه خواهد شد.

باید دید که آیا Doogee R10 مانند برخی از تلفن های هوشمند Doogee دارای رتبه IP یا گواهینامه MIL-STD-810H خواهد بود یا خیر. با این وجود، Doogee R10 قول می‌دهد که تبلتی مقاوم باشد که می‌تواند از پس هر کار یا زمینی برآید و آن را تبدیل به یک محصول هیجان‌انگیز برای بازار می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت جان سخت Doogee R10 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *