موتورولا Moto G 5G و Moto G Stylus 5G معرفی شدند

موتورولا Moto G 5G و Moto G Stylus 5G معرفی شدند

موتورولا در سال جاری چندین گوشی Moto G از جمله Moto G Stylus 2022 و Moto G Power 2022 منتشر کرده است، اما گفته می شود مدل های بیشتری نیز در راه است. این شرکت به تازگی دو گوشی مقرون به صرفه با قابلیت 5G به نام های Moto G 5 G و Moto G Stylus 5G را معرفی کرده که به نظر برخی از بدترین معاملات در حال حاضر در دنیای گوشی های هوشمند ارزان قیمت بوده حتی در بازار غیررقابتی ایالات متحده.

Moto G 5G و Moto G Stylus 5G اشتراکات زیادی دارند، با باتری یکسان 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 10 واتی، سنسور اثر انگشت جانبی، اسلات کارت microSD، جک هدفون، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و نرم افزار مبتنی بر اندروید 12. موتورولا فقط یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل را برای هر دو گوشی، احتمالاً به اندروید 13 و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی برای «تا سه سال» وعده داده است.

با این حال، شباهت ها در اینجا متوقف می شود. Moto G 5G کمی کوچکتر است و صفحه نمایش 6.6 اینچی 720p دارد، در حالی که Moto G Stylus صفحه نمایش 6.8 اینچی بزرگتر و نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه می دهد. این گوشی ها همچنین دارای چیپست های مختلفی هستند: مدیاتک دیمنسیتی 700 در موتو جی و اسنپدراگون 695 در موتو جی استایلوس. Moto G Stylus همچنین دارای حداقل فضای ذخیره سازی بالاتر و NFC هم است. متاسفانه مدل Moto G 5G از NFC پشتیبانی نمی کند.

موتورولا Moto G 5G و Moto G Stylus 5G معرفی شدند
موتورولا قصد دارد Moto G 5G را از ماه آینده راهی بازار ایالات متحده و کانادا کند. Moto G Stylus هم از 28 آوریل به Amazon، Walmart و Motorola.com خواهد رسید و پیش خرید هم اکنون فعال است و کاربران می توانند محصول را خریداری کنند.

مدل استاندارد قیمت 399 دلاری داشته و مدل استایلوس با قیمت 499 دلاری عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که آنها را به گران ترین گوشی های Moto G در ایالات متحده تبدیل می کند که چندان ارزش خرید بالایی ندارند.

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود که موتورولا در هفته‌های آینده مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند میان رده و اقتصادی را روانه بازار کند. پیش از آن، گوشی که قبلاً فاش نشده بود، اکنون در وب سایت های چندین آژانس صدور گواهینامه مشاهده شده است. این دستگاه که با نام Moto G82 5G شناخته می شود، احتمالاً یک گوشی میان رده خواهد بود.

طبق گفته MySmartPrice، یک گوشی هوشمند جدید از سری موتورولا Moto G به نام Moto G82 5G توسط چهار آژانس صدور گواهینامه تایید شده است. در عین حال، در Geekbench نیز بنچمارک آن مشاهده شده است.

طبق لیست، موتورولا Moto G82 5G با شماره مدل XT2225 و XT2231 معرفی خواهد شد. حداقل دو نوع قبلی مانند XT2225-1 و XT2225-2 وجود داشت. در حالی که مورد دوم تنها در یک نوع تاکنون مشاهده شده و باید انتظار داشته باشیم مدل های مذکور در کنار XT2231-3 رونمایی شوند. تا آنجا که به ویژگی‌ها مربوط می‌شود، گواهینامه‌ها نشان می‌دهند که این گوشی با اندروید 12 و وای‌فای دو باند عرضه خواهد شد. علاوه بر این، لیست Geekbench نشان می دهد که یک چیپست کوالکام Snapdragon 695 قلب تپنده موتو جی 82 نسخه 5جی است و این تراشه با 8 گیگابایت رم همراه می شود.

در مورد در دسترس بودن، از آنجایی که دستگاه توسط TDRA، EEC و BIS تایید شده، باید در امارات متحده عربی، کشورهای اوراسیا و هند فروخته شود. البته انتظار داریم در بازارهای دیگری هم به فروش برسد.

با این حال، مشخص نیست که موتورولا متعلق به لنوو چه زمانی موتو G82 5G را رسما معرفی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موتورولا Moto G 5G و Moto G Stylus 5G معرفی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *