به مناسبت روز مادر از تکنولوژی به او هدیه بدهید

او فردی است که ما را به دنیا آورد و در دوران های نوپایی تا نوجوانی و حتی جوانی مان با کج خلقی هایمان سازش کرد. او “مادر” است. امسال به جای آن که گل به مادرانمان هدیه بدهیم آن ها را با هدیه ای از عرصه تکنولوژی خوشحال کنیم. برخی از این دستگاه ها صلح و آرامش را به خانه تان ارمغان خواهد آورد، بنابراین می توانید امیدوار باشید با آن ها کار مادرانمان تا چندین برابر آسان تر خواهد شد.

  • Narwhal Heated Slippers

اگر مادرتان در البسه راحت خود احساس بهتر دارد و یا لبخند زدن را دوست دارد، یک جفت دمپائی نهنگ دریایی قطب شمال چطور است؟ حداقل این دمپائی ها همانقدر که احساس راحتی به ارمغان می آورند، قادرند به کف پاها بر روی سطوح سرد و لغزنده (مانند آشپزخانه و…) گرما ببخشد و از لغزیدن پیشگیری کند. این دمپائی های بامزه گرمازا با استفاده از پورت USB شارژ شده و با یکبار شارژ شدن تا 6 ساعت گرم می مانند.

  • HoMedics Shiatsu Massage Pillow SP22H

بلیط آبگرم به همراه ماساژ برای هدیه دادن به مادر بسیار پرزرق و برق و لوکس به نظر می رسد اما یک بالش ماساژ قادر است تا در تمام طول سال آرامش به همراه بیاورد. بالش ماساژدهنده قادر است بوسیله اعمال دوار درست مانند انگشت شست تسکین دهنده عضلات خسته باشد. و این طراحی برای ران، ساق پا، گردن و شانه ها بسیار ایده آل است. بخصوص که مادرتان یک روز تمام خودش را مشغول کارهای خانه و یا بازی با بچه ها کرده باشد. این ابزار پوشیده در یک پارچه مخمل بوده و دو سال گارانتی دارد.

  • Dyson Supersonic

بسیاری از سشوارها در سال 1960 اختراع شدند اما از آن موقع تاکنون تغییر چندان نکرده اند. در اینجا سشوار  Dyson Supersonic به لطف موتور دیجیتال جا گرفته و نهان شده در دسته با چرخش 6 برابر سریع تر از دیگر موتورهای سشوار به طور چشمگیری متفاوت و ساکت تر (از نظر صدا) به نسبت سایر رقبای خود عمل کرده است. در واقع، این سشوار مناسب مادرانی می باشد که صبح زود آماده می شود.

  • Bose QuietControl 30

اگر مادرتان بخواهد از سروصدا دور بماند و آرامش بگیرد چه بهتر از یک هدفون با قابلیت قطع سروصدا؟ البته که باید گریه های بی پایان نوزادتان را در خانه جدی بگیرید! اما اگر قصد دارید از سروصداهای شخص و یا ساختمان سازی همسایه هایتان در امان باشید حتما این هدفون را به مادرتان هدیه بدهید. در واقع، این هدفون بی سیم قادر است تا صداهای مسدودشده و یا نشده را به دلخواهتان تنظیم کند. بنابراین، شما می توانید آرامش را به خانه تان بیاورید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به مناسبت روز مادر از تکنولوژی به او هدیه بدهید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *