گوشی Honor 80 Pro Three-Body Problem Edition بزودی معرفی می شود

گوشی Honor 80 Pro Three-Body Problem Edition بزودی معرفی می شود

بسیاری از برندهای چینی با فرنچایزهای Anime برای عرضه گوشی های هوشمند با نسخه محدود همکاری می کنند. اوایل سال جاری، ریلمی نسخه ویژه ای از GT Neo 3 را با الهام از ناروتو در چین معرفی کرد. اکنون، گزارش شده است که Honor در حال توسعه نسخه محدود Honor 80 Pro بر اساس انیمه اخیرا منتشر شده Three-Body Problem است. در اینجا جزئیات است.

برای کسانی که نمی دانند، مشکل سه بدن یک نمایش انیمیشنی است که بر اساس یک رمان علمی تخیلی به همین نام برنده جایزه شده است. این فیلم توسط سیکسین لیو نوشته شده و بخشی از مجموعه علمی تخیلی او به نام «یادآوری گذشته زمین» است. این رمان توسط پلتفرم ویدیویی و انیمه آنلاین چینی Bilibili در یک مجموعه انیمه اقتباس شده است و اولین قسمت آن در تاریخ 3 دسامبر به نمایش درآمد.

مشکل سه بدنه آنر 80 پرو هنوز رسمی نشده است. با این حال، تصویری به بیرون درز کرده است که گوشی هوشمند را با لوگوی سه بدنه در پشت نشان می دهد. این گوشی به رنگ مشکی تصویر شده است و بقیه طراحی آن همانند مدل استاندارد است. اینکه آیا تصویر فاش شده واقعی است یا نه جای سوال است. این به خوبی می تواند یک مفهوم ساخته شده از طرفداران باشد.

اگر این گوشی واقعاً در حال کار باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با لوازم جانبی، بسته‌بندی و رابط کاربری سفارشی‌سازی شده عرضه شود. جزئیات بیشتر در مورد گوشی هوشمند نسخه ویژه به زودی ظاهر می شود. ما شما را در جریان خواهیم گذاشت

برای یادآوری، Honor 80 Pro به تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است. این صفحه نمایش دارای وضوح 1.5K با نرخ تازه سازی 120 هرتز و همچنین فرکانس PWM 1920 مگاهرتز است. این گوشی با یک باتری بزرگ 4800 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند و بر روی جدیدترین نسخه مجیک او اس 7.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اجرا می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سرعت شارژ گوشی آنر Magic 6 Pro فاش شد

نظرات در مورد : گوشی Honor 80 Pro Three-Body Problem Edition بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *