سری تلویزیون Bravia XR OLED A80K سونی معرفی شد

سری تلویزیون Bravia XR OLED A80K سونی معرفی شد

سونی سری تلویزیون های Bravia XR OLED A80K را معرفی کرد که شامل سه مدل XR-55A80K (55 اینچ)، XR-65A80K (65 اینچ) و XR-77A80K (77 اینچ) می شود. سری سونی Bravia XR OLED A80K قادر به نمایش بیش از یک میلیارد رنگ بوده و مجهز به صفحه نمایش OLED با وضوح 4K و سرعت 120 فریم در ثانیه است.

علاوه بر پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR)، حالت تأخیر خودکار کم (ALLM) و HDR، یک حالت بازی اختصاصی برای اتصال از طریق HDMI 2.1 هم وجود دارد. سری تلویزیون های Bravia XR OLED A80K دارای Acoustic Surface Audio+ هستند که صدا را مستقیماً از صفحه نمایش پخش می کند. برای ایجاد صدایی که با تصویر حرکت می کند، سه مکانیسم پشت تلویزیون می لرزند. علاوه بر این، دو عملگر در طرفین صدای فرکانس بالا را تقویت می کنند. ساب ووفرهای چپ و راست باس را تقویت می سازند تا در مجموع یک صدا واقعی شنیده شود.

سری تلویزیون Bravia XR OLED A80K سونی معرفی شد

این تلویزیون همچنین دارای حالت IMAX Enhanced و Bravia CORE Calibrated هم است. تلویزیون های سری A80K حالت کالیبراسیون تطبیقی ​​Netflix، Dolby Vision و Dolby Atmos را ارائه می دهند. علاوه بر این، سری جدید از فناوری های XR Surround و Acoustic Surface Audio+ نیز پشتیبانی دارند.

این سری دارای یک دوربین بوده که کاربران می توانند از کنترل حرکتی، هشدارهای مجاورتی، چت صوتی و سایر ویژگی ها استفاده کنند. علاوه بر این، یک کنترل از راه دور هوشمند، پشتیبانی از دستیار Google، رابط Google TV و جستجوی صوتی هم تدارک دیده شده است. مدل 65 اینچی 3300 دلار قیمت دارد در حالی که مدل 77 اینچی قیمت آن به 6900 دلار می‌رسد.

باتوجه به مشخصات خیره کننده عجیب نیست که این سری تلویزیون سونی براویا قیمت ارزانی داشته باشند. شرکت ژاپنی سعی کرده بهترین ها را در این مدل تعبیه کند و مشخصات فنی بزرگی هم روی آنها قابل مشاهده خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی سونی xperia z2

نظرات در مورد : سری تلویزیون Bravia XR OLED A80K سونی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *