انتشار اطلاعات و تصاویر رسمی وان پلاس 6

وان پلاس 6

همانطور که می دانید تنها چند هفته تا رونمایی از پرچمدار جدی کمپانی وان پلاس یعنی وان پلاس 6 باقی نمانده است ولی به تازگی مشخصات جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. کمپانی وان پلاس تایید کرد که پنل پشتی این گوشی هوشمند دارای جنش شیشه ای می باشد و می توانیم اکنون این موضوع را نتیجه بگیریم که وان پلاس 6 دارای قابلیت شارژ بی سیم نیز می باشد. این کمپانی پیش تر از تایید این موضوع امتناع کرده بود.

وان پلاس 6

استفاده از قاب شیشه ای اکنون توسط مدیر عامل و بنیانگذار این کمپانی “پیت لاوو” در انجمن رسمی وان پلاس تایید شد و بر اساس گزارش های منتشر شده، به کاربر حس بسیار خوبی را القا می نماید. مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده است، پیش از اینکه به نتیجه ی نهایی دست یابند 70 نمونه ی اولیه را مورد آزمایش قرار داده اند و بر اساس ادعای ایشان شیشه ی این گوشی هوشمند از 5 لایه بر پایه ی پوشش نانو تکنولوژی بهره برده است، در حالی که در سایر گوشی ها به طور معمول از سه لایه استفاده شده است.

به این ترتیب شیشه ی وان پلاس 6 دارای عمق بیشتری می باشد و همچنین دارای لبه های خمیده نیز هست که وان پلاس نام آن را خط افق در نظر گرفته است. علاوه بر اطلاعاتی که منتشر شده است تصویری به همراه آن مشاهده می گردد که رنگ بنفش این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد و تا حدودی مشابه با رنگ بنفش یاسی گلکسی اس 9 سامسونگ می باشد.

وان پلاس 6

اکنون انتظار می رود که وان پلاس دارای یک چیپ ست اسنپدراگون 845 به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی باشد و همچنین دارای گواهینامه ی IP67 به منظور مقاومت در برابر گرد و خاک و آب نیز باشد. اخیرا این کمپانی خبر از یک برنامه ی ویژه نیز به همراه انتشار تصاویر و اطلاعات داده است و از خریداران دعوت کرده تا برای بررسی پیش از عرضه ی این گوشی هوشمند ثیت نام نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات و تصاویر رسمی وان پلاس 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *