گوشی GT Neo 5 SE ریلمی بزودی از راه می رسد

گوشی GT Neo 5 SE ریلمی بزودی از راه می رسد

نهاد صدور گواهینامه 3C در چین هفته گذشته گوشی جدید Realme را با شماره مدل RMX3700 تایید کرد. شایعات حاکی از آن است که با ورود به بازار، نام آن Realme GT Neo 5 SE (یا GT Neo 5 Lite) خواهد بود. امروز، این دستگاه در پایگاه داده وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور (از طریق TechGoing) پیدا شد، که به معنای نزدیک شدن به انتشار است. از این رو، به نظر می رسد که این دستگاه ممکن است تا پایان این ماه یا در ماه آوریل رسمی شود.

طبق معمول، گواهینامه MIIT چیزی در مورد مشخصات Realme GT Neo 5 SE فاش نکرده است. با این حال، اطلاعاتی که اخیراً توسط Tipster Digital Chat Station منتشر شد، اطلاعات زیادی را در مورد مشخصات کلیدی آن منتشر کرد.

Realme GT Neo 5 SE یک نسخه کوچکتر از Realme GT Neo 5 خواهد بود. بنابراین، یک واحد نورپردازی RGB به شکل C که در پنل پشتی GT Neo 5 موجود است، نخواهد داشت. GT Neo 5 SE دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED با رزولوشن 2722 در 1240 پیکسل و نرخ تازه سازی 144 هرتز خواهد بود. این دستگاه از چیپست آینده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 1 انرژی می گیرد و می تواند با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند، عرضه شود.

در جلو، GT Neo 5 SE دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی جلو و دارای یک دوربین عقب 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک واحد دوربین سه گانه دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. . این دستگاه احتمالاً بر روی سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر ColorOS 13 اجرا خواهد شد

انتظار می رود که GT Neo 5 SE در ماه آوریل در چین عرضه شود. این احتمال وجود دارد که قیمت آن در حدود 2000 یوان (286 دلار) باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ریلمی GT Neo 5 SE در فروشگاه های آنلاین لیست شد

نظرات در مورد : گوشی GT Neo 5 SE ریلمی بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *