گوشی Galaxy A14 4G سامسونگ بزودی از راه می رسد

گوشی Galaxy A14 4G سامسونگ بزودی از راه می رسد

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه چندین گوشی هوشمند در روزهای آینده است. آنها از دستگاه های سطح پایه تا مدل های پرچمدار را شامل می شوند.

یکی از این گوشی ها گلکسی A14 5G است. اکنون، طبق یافته های جدید، نسخه 4G نیز از این گوشی وجود خواهد داشت. بیایید به تمام جزئیات شناخته شده نگاهی بیندازیم. گلکسی A14 آینده (نوع 4G) در چندین آژانس صدور گواهینامه مانند FCC، TÜV Rheinland و UL Demko مشاهده شده است. طبق لیست ها، این گوشی هوشمند دارای شماره مدل SM-A145 است.

این لیست ها همچنین ویژگی های خاصی از تلفن را نشان می دهد. به عنوان مثال، ابعاد دستگاه 167.7 x 78.8 x 11.8 میلی متر است. این با یک بلبرینگ شارژر شماره مدل EP-T1510 ارسال خواهد شد. برای کسانی که نمی دانند، این آداپتور استاندارد 15 واتی سامسونگ است.

علاوه بر این، یک دوربین با تراز عمودی در پشت قرار خواهد گرفت. در برخی بازارها، برای پرداخت های بدون تماس با NFC نیز عرضه می شود. آخرین اما نه کم‌اهمیت، وای‌فای دو بانده است و از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.

مشخص نیست این گوشی چه زمانی رسمی خواهد شد. مانند اکثر گوشی های سری گلکسی A، این گوشی نیز احتمالاً از طریق بیانیه مطبوعاتی اعلام خواهد شد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود گلکسی A14 5G با شماره مدل SM-A146 یا با چیپست مدیا تک دایمنسیتی 700 یا تراشه اگزینوس ناشناخته، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اندروید 13 وارد بازار شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا سامسونگ بزودی این میان رده خوش قیمت را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Galaxy F62 سامسونگ رونمایی شد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A14 4G سامسونگ بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *