گوشی G62 5G و کسب تاییدیه NBTC

گوشی G62 5G و کسب تاییدیه NBTC

ظاهراً موتورولا در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید دیگر تحت خانواده سری G در اواخر سال جاری است. Moto G62 5G این شرکت به تازگی در یک وب سایت صدور گواهینامه مشاهده شده که نشان می دهد ممکن است به زودی معرفی شود.

دستگاه آینده سازنده گوشی هوشمند اخیراً در سایت صدور گواهینامه NBTC رویت شده است. به عبارت دیگر، به زودی می تواند در بازار جهانی به فروش برسد. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، شماره مدل گوشی و نام آن در لیست آنلاین فاش شد. این خبر از MySmartPrice می رسد که متوجه شد دستگاه دارای شماره مدل XT2223-1 می باشد. اما متأسفانه، جز نام و شماره مدل، جزئیات دقیق تری در دسترس نیست.

اگرچه، Moto G62 5G ابتدا در سایت گواهی FCC نیز مشاهده شد. این لیست نشان می دهد که گوشی هوشمند از یک بسته باتری بزرگ 4700 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد که از شارژ سریع 20 واتی نیز پشتیبانی دارد. ما همچنین برخی از مشخصات فاش شده را در ادامه خواهیم داشت، که شامل صفحه نمایش Full HD+ است که از نرخ نوسازی120 هرتز یا 90 هرتز پشتیبانی می کند. مشخص نیست که پنل OLED یا LCD است، اما موتورولا احتمالاً Moto G62 5G را با حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد.

در عقب شایعه شده که دستگاه دارای یک دوربین سه گانه است و شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی می شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت جانبی و سیستم عامل اندروید 12 اشاره داشت.

در اخباری مرتبط شرکت موتورولا پیشتر در سکوت خبری گوشی هوشمند میان رده بسیار جذاب موتورولا اج 30 را معرفی کرد. این دستگاه چیزهای زیادی مانند چیپست اسنپدراگون 778G+، نمایشگری با نرخ نوسازی 144 هرتز و برچسب قیمت 450 یورویی دارد.

برادر کوچکتر موتورولا اج 30 پرو که قبلاً معرفی شده بود، یعنی نسخه استاندارد اج 30 شباهت های طراحی زیادی با نسخه پرو دارد و در عین حال ظاهر آن صاف تر و تمیزتر به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک جزیره دوربین به شکل بیضی است که کمی از عقب بیرون زده و در سوی دیگر لبه های دستگاه کمی خمیده به نظر رسیده و سمت راست آن هم دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا قرار دارد. موتورولا ادعا کرده است که این دستگاه باریک‌ترین گوشی 5G با ضخامت تنها 6.79 میلی‌متر است.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از پرچمدار جدید موتورولا

 در قسمت جلو گوشی صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با HDR10+ و نرخ نوسازی 144 هرتز قابل مشاهده است. صفحه نمایش یک حفره دوربین مرکزی برای لنز سلفی داشته و حاشیه هم بسیار نازک به نظر می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی G62 5G و کسب تاییدیه NBTC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *