گوشی پوکو F5 Pro و کسب تاییدیه FCC

گوشی پوکو F5 Pro و کسب تاییدیه FCC

POCO در حال آماده شدن برای عرضه جانشین دستگاه POCO X4 Pro در بازار هند است. POCO X5 Pro به زودی در هند راه اندازی می شود، این برند قبلاً شروع به دست زدن به دستگاه در دسته های رسانه های اجتماعی خود کرده است. گوشی هوشمند آینده اکنون در پایگاه داده گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) فهرست شده است. دستگاه با شماره مدل 23013PC75G در پایگاه داده فهرست شده است. الفبای “G” در انتهای شماره مدل تأیید می کند که این نوع جهانی دستگاه است. بنابراین این تایید می کند که عرضه جهانی POCO X5 Pro به زودی اتفاق می افتد و این برند در حال کار بر روی آن است.

علاوه بر این، یک گوشی هوشمند دیگر POCO نیز در پایگاه داده IMEI ذکر شده است که نام آن را POCO F5 Pro تایید می کند. این احتمالاً نشان می دهد که هر دو دستگاه ممکن است همزمان در بازار جهانی عرضه شوند و POCO با عرضه تلفن هوشمند POCO F5 Pro سری “Pro” را احیا خواهد کرد. POCO F2 Pro آخرین دستگاه لاین آپ “Pro” بود که توسط این برند راه اندازی شد و F5 Pro نیز نسل بعدی خواهد بود. این لیست همچنین برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را نشان می دهد.

طبق فهرست گواهی FCC، POCO F4 MIUI 14 را مستقیماً از جعبه اجرا می کند. این لیست همچنین فاش می کند که POCO F5 Pro در بازارهای جهانی در ترکیبی از 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت ارائه می شود. برخی از گزینه های اتصال نیز در لیست فاش شده است. POCO F5 Pro شبکه های WiFi 6 را در هر دو باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز اداره می کند زیرا دارای قابلیت WiFi a/b/g/n/ac/ax است. ارتباطات NFC و بلوتوث نیز توسط گوشی هوشمند پشتیبانی خواهد شد.

بنابراین برای لیستی از دستگاه های POCO X5 Pro و F5 Pro آینده بود. ما واقعاً از بررسی مشخصات و ویژگی های دستگاه ها و آزمایش آنها در زندگی واقعی هیجان زده هستیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی گوشی POCO M4 Pro 5G فاش شد

نظرات در مورد : گوشی پوکو F5 Pro و کسب تاییدیه FCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *