گوشی ویوو Y200 Pro 5G تاییدیه Bluetooth SIG گرفت

شرکت ویوو در نظر دارد بزودی یک میان رده جذاب را تحت عنوان ویوو Y200 Pro 5G معرفی کند. مدلی که انتظار می رود دارای مشخصات کلیدی قابل توجه و ویژگی های جذاب باشد.

با این حال، یافته جدید ما در بلوتوث SIG داستان متفاوتی را فاش کرده است. ویوو Y200 Pro 5G در وب سایت بلوتوث SIG با شماره مدل V2401 مشاهده شده است. همین شماره مدل در وب سایت گواهی BIS هند نیز مشاهده شده است.

تایید شده که این دستگاه برای اولین بار در هند عرضه خواهد شد و همچنین نشان داده شده  که از اتصال بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند. خیلی زود است که در مورد مشخصات ویوو Y200 Pro 5G اظهار نظر کنیم، اما با نگاهی به لیست قبلی در وب سایت کنسول گوگل پلی، فکر می کنیم ویوو Y200 Pro 5G ممکن است به عنوان یک نسخه ریبرند ویوو V29e وارد بازار شود.

این اتفاق در مورد ویوو Y18 و ویوو Y03 نیز رخ داد که اخیراً در کنسول گوگل پلی ظاهر شدند. شاید در روزهای آینده که ویوو Y200 Pro 5G روی دیگر پلتفرم‌های گواهی‌نامه رویت شود و جزئیات بیشتری در مورد دستگاه فاش خواهد شد، بنابراین تصویر واضح‌تری در این زمینه شاهد خواهیم بود.

گوشی ویوو Y200 Pro 5G در نزدیکی

گوشی ویوو Y200 Pro 5G تاییدیه Bluetooth SIG گرفت

در دیگر خبرها این روزها اخبار بسیاری درباره تبلت ویوو پد 3 پرو منتشر شده و مشخص گشته که با یک مدل رده بالا و قدرتمند از برند چینی ویوو رو به رو هستیم. مدل دارای طراحی ارتقایافته هم است. تبلت جدید Vivo با شماره مدل PA2473 در Geekbench رویت شده است. تبلت موردبحث پیشتر در پایگاه داده پلتفرم گواهی 3C چین رویت شد. به نظر می‌رسد که تبلت مذکور با نام ویوو Pad 3 Pro در بازار چین عرضه خواهد شد.

لیست گیگ بنچ Pad 3 Pro نشان می دهد که دارای Dimensity 9300 است که قدرتمندترین تراشه مدیاتک موجود در بازار است. نام تراشه به صراحت در لیست ذکر نشده، اما جزئیات CPU و GPU موجود بر روی آن برای بیان اینکه تراشه D9300 روی آن وجود دارد کافی است.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که ویوو Pad 3 Pro دارای 16 گیگابایت رم است و از اندروید 14 بهره می گیرد که احتمالاً دارای یک پوسته OriginOS 4 مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود. در تست تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench، پد 3 پرو به ترتیب امتیاز 2223 و 7547 را کسب کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی ویوو X100 Pro+

بر اساس گزارش ها، ویوو Pad 3 Pro دارای یک پنل 12.95 اینچی LCD با وضوح 3K و نرخ تجدید 144 هرتز است. انتظار می رود باتری 11500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی در آن قرار گیرد. در جلو، دوربین 8 مگاپیکسلی و پنل عقب آن احتمالاً دارای یک دوربین تک لنز 13 مگاپیکسلی با فلاش LED خواهد بود.

در اخباری مرتبط ویوو در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی اقتصادی جدید موسوم به Y03 است که بزودی باید شاهد معرفی آن باشیم. مدلی که قیمت پایین و مشخصات کلیدی ایده آل دارد. از گواهی های مختلف، برخی جزئیات در مورد ویوو Y03 فاش شده است. انتظار می رود این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 15 واتی عرضه شود.

همچنین گفته می‌شود که این دستگاه 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان آن را تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD افزایش داد. انتظار می رود Y03 در قلب خود دارای پردازنده مدیاتک Helio G85 به همراه 4 گیگابایت رم باشد که نشان می دهد باید عملکرد مناسبی را برای اکثر وظایف ارائه دهد. همچنین ذکر شده که دارای اندروید 14 بوده و جدیدترین ویژگی های نرم افزاری و بروزرسانی امنیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. پشتیبانی از بلوتوث 5.3 نیز گنجانده شده است.

در مقایسه با مدل قبلی، Y02، که طراحی ساده‌تر و مشخصات فنی کمتری داشت، انتظار می‌رود Y03 چندین پیشرفت را به همراه داشته باشد. Y02 به طراحی قاب تخت، صفحه نمایش HD+ و پردازنده مدیاتک Helio P22 به همراه دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ 10 واتی مجهز بود. Y03 قصد دارد بر روی این پایه بنا شود و عملکرد، ذخیره سازی و اتصال را ارتقا دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y200 Pro 5G تاییدیه Bluetooth SIG گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *