جدیدترین آپدیت HyperOS برای شیائومی 14 اولترا منتشر شد

جدیدترین آپدیت HyperOS برای شیائومی 14 اولترا منتشر شد

شرکت شیائومی به تازگی آپدیت HyperOS جدیدی را برای گوشی 14 اولترا خود منتشر کرد. آپدیتی که ویژگی های جدیدی به دنبال داشته و تجربه کاربری بهتری رقم می زند.

ارتقاء سیستم به شدت بر روی عکاسی و یکپارچه سازی سلامت تمرکز دارد. کاربران Xiaomi 14 Ultra اکنون می‌توانند از یک سوئیچ کنترل شارژ دسته دوربین جدید استفاده کنند که کنترل دقیق‌تری را بر جلسات عکاسی با موبایل ارائه می‌دهد. برای افرادی که مراقب سلامتی هستند، این آپدیت عملکرد پیام کوتاه Tiantong را معرفی می کند که به طور یکپارچه اطلاعات علائم حیاتی را با برنامه سلامت ورزشی شیائومی (نسخه 3.27.2 مورد نیاز) همگام می کند.

علاوه بر این، یک پیام متنی خودکار جدید پس از استفاده از تماس‌های ماهواره‌ای در حالت SOS فعال می‌شود و یک لایه امنیتی اضافی را در مواقع اضطراری فراهم می‌کند. تکمیل کردن پیشرفت‌های سیستم، بهینه‌سازی کلی تجربه لمسی است که از تعامل نرم‌تر و پاسخگوتر با تلفن شما اطمینان می‌دهد. بهبود دوربین در به‌روزرسانی سه حوزه کلیدی را هدف قرار می‌دهد: تصویربرداری HDR، وضوح پرتره و اندازه‌گیری.

جلوه تصویربرداری HDR بهینه‌سازی شده، نوید گرفتن تصاویر متوازن خیره‌کننده در طیف وسیع‌تری از صحنه‌ها را می‌دهد. علاقه مندان به عکاسی پرتره از وضوح و جزئیات بیشتر برای عکس های خود قدردانی خواهند کرد. در نهایت، به‌روزرسانی اندازه‌گیری را در حالت اولویت محیطی بهینه می‌کند و نوردهی کامل را برای چهره‌ها بدون توجه به شرایط نوری تضمین می‌کند.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است که شیائومی ممکن است در کنار این آپدیت، یک Photography Controller جدید نیز منتشر کند. این ابزار حرفه ای دارای یک رابط Type-C برای اتصال بدون دردسر است که نیاز به جفت شدن یا روشن/خاموش کردن رویه ها را از بین می برد. مقامات حتی “بدون تاخیر” را برای یک تجربه کاربری واقعاً یکپارچه تضمین می کنند.

این به‌روزرسانی، همراه با پتانسیل کنترلر جدید عکاسی، نوید تبدیل شیائومی 14 اولترا را به یک نیروگاه واقعی عکاسی موبایلی می‌دهد.

آپدیت جدید HyperOS روی شیائومی 14 اولترا نشست

در دیگر خبرها شیائومی نسل بعدی پرچمداران را تا اواخر سال 2024 معرفی نخواهد کرد. در چند هفته گذشته شایعاتی درباره این سری دریافت کردیم و حال جزئیاتی درباره مشخصات نمایشگر شیائومی 15 لو رفت.

بیشتر بخوانید  رویت شدن شیائومی 14 اولترا در بنچمارک ها

به گفته یک منبع موثق، این شرکت همچنان از یک پنل هم سایز برای نسل بعدی شیائومی 15 خود استفاده خواهد کرد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، شیائومی 15 آینده با یک صفحه نمایش تخت 6.36 اینچی همراه است. متأسفانه، خبرساز چیز دیگری در مورد این صفحه نمایش نمی گوید. از آنجایی که پنل‌های دو گوشی آخر علی‌رغم سایز یکسان، مشخصات متفاوتی دارند، ممکن است نمایشگر گوشی‌های نسل بعدی متفاوت باشد.

افشای اولیه نشان می دهد که پنل گوشی هوشمند آینده با یک راه حل اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه ای از Goodix همراه شود. برای افرادی که مطلع نیستند، نمایشگر نسل فعلی شیائومی 14 دارای وضوح 2670 در 1200 پیکسل (1.5K) در مقایسه با رزولوشن FHD+ (1080 در 2400 پیکسل) در شیائومی 13 است. بنابراین، صفحه نمایش در مدل جدیدتر وضوح بیشتری دارد. همچنین نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 460PPI در مقابل 414PPI در دستگاه قدیمی ترست.

صفحه نمایش جدیدترین گوشی همچنین از فناوری LTPO (1-120 هرتز) استفاده می کند و می تواند به حداکثر سطح روشنایی محلی 3000 نیت برسد. در حالی که پنل گوشی قدیمی تر تنها می تواند به 1900 نیت سطح روشنایی محلی برسد. به هر حال، هر دو نمایشگر می توانند محتوای Dolby Vision را پخش کنند، اما با عینک های مختلف محافظت می شوند. شیائومی 14 از Corning Gorilla Glass Victus استفاده می کند، در حالی که Xiaomi 13 به Gorilla Glass 5 مجهز شده است.

انتظار می رود شیائومی 15 در ماه سپتامبر وارد تولید انبوه شود. از این رو، ما مشتاقانه منتظریم تا در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه یاد بگیریم. در حال حاضر، گفته می شود که این دستگاه از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 قدرت می گیرد. همچنین قرار است باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین آپدیت HyperOS برای شیائومی 14 اولترا منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *